haftalık raporlama yapmak

Katılım
11 Eylül 2012
Mesajlar
14
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
Merhaba arkadaşlar..
mutlaka bu konuya zamanında yer verilmiştir. muhtemelen ben bulamadım diye düşünerek soruma geçmeden önce özür diliyorum..Sorunum şu..Ekteki dosya bir örnek böyle onlarca firma var elimde ve her hafta yetkililere rapor vermek durumdayım. Şirketimin benden istediği mesela 03 temmuzdan 11 temmuza kadar hangi malzemelerden ne kadar alınmış görmek istiyorlar. hem kendim için hazırladığım genel bir ekstre oluşturdum hemde müdürümün istediği gibi haftalık tablolar oluşturup verileri girdiğim bir dosyam var. istiyorum ki hepsi tek bir çalışma sayfasında olsun ve beenden istenilen tarih aralığını seçip farklı kaydet ile gönderebileyim yada başka ne şekilde yapabilirim beynim durdu şuan..dağılmış durumdayım.. cevap verdiğinizde bu kadar basit miydi cevabı diyeceğimi de biliyorum ama hepimizin ara sıra kitlendiği oluyor işte..
 

Ekli dosyalar

Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
2,430
Excel Vers. ve Dili
Excel 2010 , Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
24.01.2019
merhaba,

eki inceleyiniz..formüllerle çözümlenmiştir.fakat liste çok uzun olduğunda makro ile çözüm en iyi çözümdür.

kolay gelsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Eylül 2012
Mesajlar
14
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
muhteşem olmuş ellerinize sağlık çok teşekkür ederim..
 
Katılım
11 Eylül 2012
Mesajlar
14
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
Peki bunu B,C,D..... firması için de yapabilir miyiz.. örneğin A,B,C,D.....firmaları olsun ve Sizin yaptığınız gibi tek sorgu sayfasında diğer şirketlerinde belirli tarih aralıklı sorgulamasını yapabileyim..Yardımcı olursanız inanın büyük bir zaman kaybından kurtulmuş olacağım..
 
Katılım
31 Ocak 2012
Mesajlar
2,430
Excel Vers. ve Dili
Excel 2010 , Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
24.01.2019
merhaba,

örneğinizde sadece A firması var. B,C, D , E firmalarına ait bilgiler olmadan ve örnek dosyayı görmeden birşey söylemek benim için zor..Örnek dosya eklerseniz çözüm için uğraşılabilir.....
kolay gelsin..
 
Üst