Haftalık Toplam Alma

Katılım
20 Temmuz 2008
Mesajlar
1
Excel Vers. ve Dili
Excel 2007
Merhabalar,
Tüm programlara olduğu kadar Excel e de meraklıyım.Biraz karıştırmak yada zor şeyler yapmak herkes için adrenalin kaynağı.Bilindiği gibi başarmanın ve bilmenin verdiği haz hiçbir şeyle ölçülemez.
Elime bir Excel dosyalı aldım,RENKLİ BASKILAR sekmesinde ürünlerin tarihleri ve en sağda maliyet değerleri var.Aynı günde birden fazla üründe oluyo tek üründe oluyo ve tablo 1 aylık yani 4 haftamız var.Benim yapmak istediğim aynı tablonun en altına 4 haftanın ayrı ayrı maliyet toplamlarını almak istiyorum.1.Hafta şu şu .... 2.Hafta şu şu .... gibi.Tarihleri nasıl kontrol edeceğimi bilemedim.Ekteki dosyayı inceleyenler farkedecektir ki Datamiz ve haftalık rapor sekmelerinde biraz uğraştım PIVOT table kullanarak haftanın günlerine numara aktarıp aynı numaralı haftalarda toplama işlemi yaptırdım ama bu benim istediğim değil.Haftalara numara vermeden RENKLİ BASKILAR tablosunun en altında 4 haftanın ayrı maliyet toplamını istiyorum.Macro ile VBA ile mdb ile farketmez her türlü çözüme açığım.

İlginiz ve zaman harcadığınız için teşekkürler.
 
Üst