- Katılım
- 12 Mart 2009
- Mesajlar
- 119
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365 - Ingilizce
Merhaba,
Sistemden aldigimiz bir rapor var ve ne yazik ki bu raporun olusturulma seklini degistiremiyoruz. Bu sebeple her seferinde Excel uzerinde ayni islemleri manuel olarak yapmak zorunda kaliyoruz. Ekledigim dosyada ornek mevcut.
Yapmak istedigim islem asagidaki gibidir:
ornek:
A2 sutununda hucrenin alti bos ise ve T2 hucresinde veri var ise A sutunundaki bir sonraki veri olan hucreye kadar T2 hucresindeki ve altindaki verileri ilk satirda, yani T2 hucresinde birlestirmek istiyorum.
Eger A2 hucresinin alti bos degilse bir islem yapmaya gerek yok, A3 ten devam edecek, bu sekilde A sutunundaki son satira kadar ayni islemi yapacak (A sutununda binlerce veri olacak ve son satir her seferinde farkli olacak).
Ornek dosya: https://easyupload.io/0piw1a
Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim.
Sistemden aldigimiz bir rapor var ve ne yazik ki bu raporun olusturulma seklini degistiremiyoruz. Bu sebeple her seferinde Excel uzerinde ayni islemleri manuel olarak yapmak zorunda kaliyoruz. Ekledigim dosyada ornek mevcut.
Yapmak istedigim islem asagidaki gibidir:
ornek:
A2 sutununda hucrenin alti bos ise ve T2 hucresinde veri var ise A sutunundaki bir sonraki veri olan hucreye kadar T2 hucresindeki ve altindaki verileri ilk satirda, yani T2 hucresinde birlestirmek istiyorum.
Eger A2 hucresinin alti bos degilse bir islem yapmaya gerek yok, A3 ten devam edecek, bu sekilde A sutunundaki son satira kadar ayni islemi yapacak (A sutununda binlerce veri olacak ve son satir her seferinde farkli olacak).
Ornek dosya: https://easyupload.io/0piw1a
Yardimlariniz icin simdiden cok tesekkur ederim.