Merhaba arkadaşlar başlıkta anlatamamış olabilirim.
Excelde dosyaların özeti olan tabloda bir formül yazmak istiyorum.
Örneğin üyelik sitemi olan bir yerde her üyenin takibi için bir excel açıyoruz. bu excellerdende veri çeken ana özet tablo yapmam lazım. mesela 1. üyeyi a1 hücresine yazdım. daha sonra bu üye ye ait isim bilgileri adres bilgilerini b1,b2,b3 şeklinde devam ederek formülle özet tablo oluşturuyorum. dosya isimlerinide 1. üye için 1 olarak vereceğim. 2. üyeyi açtığımda formülü aşağıya çektiğimde ------ +'[1ı.xlsx]Üye Bilgileri'!$B$2 ------- şeklinde olan formüldeki dosya ismi ----- +'[2ı.xlsx]Üye Bilgileri'!$B$2 ------ şeklinde a2 hücresinde yazan üye numarasına göre formül şekillensin istiyorum. biraz karışık anlattım kusura bakmayın.
Excelde dosyaların özeti olan tabloda bir formül yazmak istiyorum.
Örneğin üyelik sitemi olan bir yerde her üyenin takibi için bir excel açıyoruz. bu excellerdende veri çeken ana özet tablo yapmam lazım. mesela 1. üyeyi a1 hücresine yazdım. daha sonra bu üye ye ait isim bilgileri adres bilgilerini b1,b2,b3 şeklinde devam ederek formülle özet tablo oluşturuyorum. dosya isimlerinide 1. üye için 1 olarak vereceğim. 2. üyeyi açtığımda formülü aşağıya çektiğimde ------ +'[1ı.xlsx]Üye Bilgileri'!$B$2 ------- şeklinde olan formüldeki dosya ismi ----- +'[2ı.xlsx]Üye Bilgileri'!$B$2 ------ şeklinde a2 hücresinde yazan üye numarasına göre formül şekillensin istiyorum. biraz karışık anlattım kusura bakmayın.