- Katılım
- 18 Nisan 2007
- Mesajlar
- 2,053
- Excel Vers. ve Dili
- Access 2019
Merhaba..
Ben Accessde telefon rehberi hazırlıyorum. Önceki bilgilerim excelde idi. yeni çalışmamda adı soyadı mesleği gibi alanlar var ama ben excelde iken bazı bilgileri tek hücre içinde (örneğin adı soyadı) yazdım. Böyle yüzlerce kişi bilgisini accesse aktarımda zaman sorunu yaşayacağım. Excelde bunları ayırabileceğim bir yol var mı? Örnek üzerinde gösterirseniz sevinirim. Şimdiden Teşekkürler...
Ben Accessde telefon rehberi hazırlıyorum. Önceki bilgilerim excelde idi. yeni çalışmamda adı soyadı mesleği gibi alanlar var ama ben excelde iken bazı bilgileri tek hücre içinde (örneğin adı soyadı) yazdım. Böyle yüzlerce kişi bilgisini accesse aktarımda zaman sorunu yaşayacağım. Excelde bunları ayırabileceğim bir yol var mı? Örnek üzerinde gösterirseniz sevinirim. Şimdiden Teşekkürler...