bysabo
Altın Üye
- Katılım
- 2 Ekim 2023
- Mesajlar
- 53
- Excel Vers. ve Dili
- 2016 türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 01-11-2028
Merhaba
Dosyalarla ilgili yaptığım işlemleri not aldığım bir excel dosyam var.
bu excel dosyasında A sütununda dosyanın durumu, B sütununda dosya numarası, C sütununda yapılan işlem, D sütununda yapılan işlemin tarihi yazıyor
Benim isteğim;
Eğer Mümkünse
A sütununa bir checkbox koyup işaretlediğimde veya durumu "tamamlandı" yaptığımda, B sütununda yer alan Dosya adıyla bir sayfa oluşturup, satırı A sütunundan H sütununa kadar bu sayfaya taşımak istiyorum. Böylece daha sonra aynı dosya adını ekleyip işlem yaptığımda aynı sayfaya taşıyabilir ve bu dosya ile ilgili yapılan tüm işlemleri arşivleyebilmiş olurum.
Eğer mümkün değilse
A sütunundaki checkbox'u işaretlediğimde satırdaki A-H arasındaki tüm bilgileri kendim belirlediğim diğer sayfaya taşımasını istiyorum.
Örneğin :
Şeklinde bir excel sayfam olduğunu düşünelim. Buradaki Durum'u Tamamlandı yaptığımda veya checkbox koyup işaretlediğimde bütün satırı Dosya no'da yer alan isimli bir sayfa oluşturup oraya taşımasını veya bu mümkün değilse kendim belirlediğim sayfaya taşımasını istiyorum.
Burada dikkat edilmesi gereken ise hangi şekilde taşınırsa taşınsın, taşındığı sayfada sırası gelen boş satıra taşıması gerekiyor. Yani taşınan sayfada hangi satıra taşınacağını kendisi otomatik olarak sıralamalı.
umarım açıklayabilmişimdir.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Eminim çok kişinin işine yarayacaktır.
Dosyalarla ilgili yaptığım işlemleri not aldığım bir excel dosyam var.
bu excel dosyasında A sütununda dosyanın durumu, B sütununda dosya numarası, C sütununda yapılan işlem, D sütununda yapılan işlemin tarihi yazıyor
Benim isteğim;
Eğer Mümkünse
A sütununa bir checkbox koyup işaretlediğimde veya durumu "tamamlandı" yaptığımda, B sütununda yer alan Dosya adıyla bir sayfa oluşturup, satırı A sütunundan H sütununa kadar bu sayfaya taşımak istiyorum. Böylece daha sonra aynı dosya adını ekleyip işlem yaptığımda aynı sayfaya taşıyabilir ve bu dosya ile ilgili yapılan tüm işlemleri arşivleyebilmiş olurum.
Eğer mümkün değilse
A sütunundaki checkbox'u işaretlediğimde satırdaki A-H arasındaki tüm bilgileri kendim belirlediğim diğer sayfaya taşımasını istiyorum.
Örneğin :
Durum | Dosya No | İş | Tarih | Not |
Çalışılıyor | 2023/19 | Dosyanın gelmesi bekleniyor | 04/10/2023 |
Şeklinde bir excel sayfam olduğunu düşünelim. Buradaki Durum'u Tamamlandı yaptığımda veya checkbox koyup işaretlediğimde bütün satırı Dosya no'da yer alan isimli bir sayfa oluşturup oraya taşımasını veya bu mümkün değilse kendim belirlediğim sayfaya taşımasını istiyorum.
Burada dikkat edilmesi gereken ise hangi şekilde taşınırsa taşınsın, taşındığı sayfada sırası gelen boş satıra taşıması gerekiyor. Yani taşınan sayfada hangi satıra taşınacağını kendisi otomatik olarak sıralamalı.
umarım açıklayabilmişimdir.
Yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim. Eminim çok kişinin işine yarayacaktır.