- Katılım
- 11 Mart 2012
- Mesajlar
- 12
- Excel Vers. ve Dili
- 2003 tr
Merhaba Arkadaşlar ,
İdari İşler Departmanı olarak bir çalışma yapmak istiyorum , ama örnek teşkil edecek bir rapor bulamadım yardımlarınızı rica ederim.
Ekteki dosyalarda verilerim Bulunmaktadır. İstediğim şey ise . ana başlık İdari İşler Departmanı olacak ve 4 Ana başlıktan oluşacaktır. Her ana başlıkta buton olduğunu var sayar isek , Her ana başlığa tıkladığımızda O birimin yapması gereken çalışmaları görmek ve yapılması gereken çalışmaları da altında görmek istiyorum, Örneğin ; İdari İşler Departmanı ; Haberleşme ; Bu ay yapılacak çalışma ve bunun altında yapılması gereken bir çalışmayı gösteren tablo.
Böyle bir tablo veya excel için Mikro veya accsess artık hangisi ise. yardımcı olabilecek destek verebilecek arkadaşlarımız varmıdır?
Şimdiden herkese teşekkürler
İdari İşler Departmanı olarak bir çalışma yapmak istiyorum , ama örnek teşkil edecek bir rapor bulamadım yardımlarınızı rica ederim.
Ekteki dosyalarda verilerim Bulunmaktadır. İstediğim şey ise . ana başlık İdari İşler Departmanı olacak ve 4 Ana başlıktan oluşacaktır. Her ana başlıkta buton olduğunu var sayar isek , Her ana başlığa tıkladığımızda O birimin yapması gereken çalışmaları görmek ve yapılması gereken çalışmaları da altında görmek istiyorum, Örneğin ; İdari İşler Departmanı ; Haberleşme ; Bu ay yapılacak çalışma ve bunun altında yapılması gereken bir çalışmayı gösteren tablo.
Böyle bir tablo veya excel için Mikro veya accsess artık hangisi ise. yardımcı olabilecek destek verebilecek arkadaşlarımız varmıdır?
Şimdiden herkese teşekkürler
Ekli dosyalar
-
42.7 KB Görüntüleme: 35
-
10.7 KB Görüntüleme: 25
-
16.2 KB Görüntüleme: 25