Bunun için benim menü ingilizce olduğu için ve sizde forum kurallarında belirtildiği gibi excelin hangi versiyonunu kullandığınızı yazmadığınız için socunuzun cevabını ingilizce menu olarak anlatacağım
ilk önce pivotunuzu hazırlayacağınız sayfayı yaratın daha sonra bu sayfada iken menüden
Data >> Pivot Table and Pivot card seçeneğini seçin ekrana bir pencere çıkacak bu pencerede
ilk aşama olarak "microsof excel list or database" seçeneği seçili durumda iken bu seçeneği üstten üçüncü olan "multiple consolidation ranges" seçeneğini seçin.
ikinci aşama ise next tuşuna basarak devam edin ve "I will create the page fileds" seçeneğini seçin ve next tuşuna basın
üçüncü aşamada ise ekrana değişik bir pencere çıkacaktır burada range denilen alan seçili alan aktif iken birinci sayfadaki dataları mausla tarayın ve daha sonra penceredeki "Add" seçeneğini seçin daha sonra aynı işlemi diğer sayfa için yapın boylece altta seçtiğiniz alanların hepsi gözükecektir.Bütün alanları seçtikten sonra next tuşuna basın
son adım ise hazırlamak istediğiniz pivotu hangi hücreye hazırlayacağınız seçin ve "Finis" kutucuğunu seçin ve pivotunuz oluşacaktır.
Sizlere daha iyi bir deneyim sunabilmek icin sitemizde çerez konumlandırmaktayız, web sitemizi kullanmaya devam ettiğinizde çerezler ile toplanan kişisel verileriniz Veri Politikamız / Bilgilendirmelerimizde belirtilen amaçlar ve yöntemlerle mevzuatına uygun olarak kullanılacaktır.