Merhaba değerli hocalarım,
elimde 9000 kişilik bir liste var, bu kişiler muhtelif işler için başvuruda bulunuyorlar aynı kişi farklı işler için başvuruda bulunabiliyor bu işler 10 tane, bu işlere sonradan ek olarak tekrar başvuru yapabiliyorlar yani ek olarak başvuru yapıyor. böyle bir liste oluşturmam lazım bu listeyi onedrive yüklemem gerekiyor birden çok kullanıcı kullanacak. biraz excel bilgim var işlemleri yapabilirim bana bir yöntem gösterecek veya elinde hazır bir şablon olup düzenleme yapılabilecek bir dosyası olan değerli hocalarımdan yardım talep ediyorum
elimde 9000 kişilik bir liste var, bu kişiler muhtelif işler için başvuruda bulunuyorlar aynı kişi farklı işler için başvuruda bulunabiliyor bu işler 10 tane, bu işlere sonradan ek olarak tekrar başvuru yapabiliyorlar yani ek olarak başvuru yapıyor. böyle bir liste oluşturmam lazım bu listeyi onedrive yüklemem gerekiyor birden çok kullanıcı kullanacak. biraz excel bilgim var işlemleri yapabilirim bana bir yöntem gösterecek veya elinde hazır bir şablon olup düzenleme yapılabilecek bir dosyası olan değerli hocalarımdan yardım talep ediyorum