- Katılım
- 12 Mart 2022
- Mesajlar
- 3
- Excel Vers. ve Dili
- Office 360
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 12-03-2023
Öncelikle Merhaba,
İşim gereği belirli klasörler içerisinde yapılan her işlem için yeni bir excel dosyası oluşturuluyor. Bu farklı isimlerdeki excel dosyalarındaki verileri bir ana excel dosyası oluşturarak listelemek istiyorum.
Örneğin Klasör İçerisinde K1, K2, K3 excel dosyalarının B3 hücrelerindeki veriyi Ana Excel Dosyasının A3 hücresine otomatik çekilmesini sağlamak istiyorum. Veri çekilecek olan excel dosyalarına sürekli olarak yeni dosyalar ilave edilecek bu nedenle klasör içerisindeki dosyalar arttıkça ana excel dosyasınında güncelliğini koruma gerekiyor. Bunu nasıl sağlayabilirim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
İşim gereği belirli klasörler içerisinde yapılan her işlem için yeni bir excel dosyası oluşturuluyor. Bu farklı isimlerdeki excel dosyalarındaki verileri bir ana excel dosyası oluşturarak listelemek istiyorum.
Örneğin Klasör İçerisinde K1, K2, K3 excel dosyalarının B3 hücrelerindeki veriyi Ana Excel Dosyasının A3 hücresine otomatik çekilmesini sağlamak istiyorum. Veri çekilecek olan excel dosyalarına sürekli olarak yeni dosyalar ilave edilecek bu nedenle klasör içerisindeki dosyalar arttıkça ana excel dosyasınında güncelliğini koruma gerekiyor. Bunu nasıl sağlayabilirim?
Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.