Selam arkadaşlar,
Elimde 3 adet çalışma sayfasından oluşan bir excel dosyası var. ikinci ve üçüncü sayfada iki kuruma ait veriler var. ilk sayfada da bu iki kurumun verilerinden oluşturacağım bir özet tablo. benim istediğim şu: excel, bir kurumun verilerini istediğim koşullara göre süzüp toplayacak, özet tabloya aktaracak. örneğin kurum1 sayfasında a sütunu=3 ve b sütunu=4 olan satırların d sütunlarını topla özet tabloda ilgili yere yaz.
Örnek tablom ekte. umarım sorumu anlatabildim. Teşekkürler.
Elimde 3 adet çalışma sayfasından oluşan bir excel dosyası var. ikinci ve üçüncü sayfada iki kuruma ait veriler var. ilk sayfada da bu iki kurumun verilerinden oluşturacağım bir özet tablo. benim istediğim şu: excel, bir kurumun verilerini istediğim koşullara göre süzüp toplayacak, özet tabloya aktaracak. örneğin kurum1 sayfasında a sütunu=3 ve b sütunu=4 olan satırların d sütunlarını topla özet tabloda ilgili yere yaz.
Örnek tablom ekte. umarım sorumu anlatabildim. Teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
29.5 KB Görüntüleme: 18
Son düzenleme: