LÝSTEDEKÝ UYGUN VERÝYÝ BULUP BAÞKA SAYFAYA AKTARMAK
Selam
excel 2000 ingilizce kullaniyorum. bir kac sayfadan olusan bir dosyam var
sayfa1 de ucaklarin adi / tipi / tonaji / v.s var
benim yapmak istedigim sayfa birdeki bir listede yer alan ucagin adini sayfa ikide yazdigim zaman yada baska bir yerden kopyaladigimda bu ismi gordugunde sayfa 1 e gidip o ucagin ismini bulup bir yan hucrede yazan tonaji sayfa ikideki yazdigimiz adin yanindaki hucreye kopyalamasini istiyorum
yani sayfa2 de yazdigim bir ismi sayfa1 de sort edip yan hucrede yazan degeri sayfa 2deki ismin yan hucresine yazmasini istiyrum yapamadim
yardimci olursaniz cok sevinirim
tesekkurler
Selam
excel 2000 ingilizce kullaniyorum. bir kac sayfadan olusan bir dosyam var
sayfa1 de ucaklarin adi / tipi / tonaji / v.s var
benim yapmak istedigim sayfa birdeki bir listede yer alan ucagin adini sayfa ikide yazdigim zaman yada baska bir yerden kopyaladigimda bu ismi gordugunde sayfa 1 e gidip o ucagin ismini bulup bir yan hucrede yazan tonaji sayfa ikideki yazdigimiz adin yanindaki hucreye kopyalamasini istiyorum
yani sayfa2 de yazdigim bir ismi sayfa1 de sort edip yan hucrede yazan degeri sayfa 2deki ismin yan hucresine yazmasini istiyrum yapamadim
yardimci olursaniz cok sevinirim
tesekkurler