Listeleme hakkında yardım

Katılım
2 Ağustos 2018
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
2010-Ingilizce
Arkadaslar selam,
Excelde listeleme gibi birsey lazım, şöyleki; 5 ayrı kişinin takip ettigi firma odemeleri olsun. Ilgili hafta A kişisi 7 firma odemesini kontrol edip odemesini yaptı diyelim. A’nın karsisinda tabloda 7 yazacak ve tutarı gibi bircok bilgi olacak ama bu 7’ye yani odeme yaptıgı firma sayısı toplamına tıkladiginda yada yanında yanında bi hucreye birsey ekleyip ona tıkladiginda 7 firmanın ismini bi sekilde ayrı sayfada yada yeni bir excelde listelesin excel. Odemeler haftalik olacagi icin A kisisi icin diyelimki 2 Temmuzda 4, 9 Temmuzda 7 firma odemesi yaptıysa tabloda ilgili hafta icin dogru firmalari gostermesi lazım. A kisisi ve odeme yaptıgı firma sayısı tabloda sabit kalacak ama her hafta icin ayrı biyerde firmalari isimleri ile listeleyecek ozetleL
Bunu nasil yapabiliriz arkadaslar
 
Katılım
2 Ağustos 2018
Mesajlar
3
Excel Vers. ve Dili
2010-Ingilizce
müdürüm bugün çözüm istiyor buna:(
bilen arkadaslardan destek rica ediyorum
 

Ömer BARAN

Uzman
Katılım
8 Mart 2011
Mesajlar
12,997
Excel Vers. ve Dili
Office 2013 ( 32 bit ) TÜRKÇE
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
(18.03.2020) - Uzman olduğu için tarih geçersiz oldu.
Merhaba.

Sorunuzu, gerçek belgenizin özel bilgi içermeyen küçük boyutlu bir kopyası
şeklinde hazırlaycağınız bir örnek belge üzerinden sorarsanız daha hızlı sonuca ulaşırsınız.

Ben veya başka bir üye mutlaka bir çözüm önerisinde bulunacaktır.

Örnek belge özellikleri ve örnek belge yükleme yöntemine ilişkin kısa açıklama cevabımın altındaki İMZA bölümünde var.
 
Üst