Macro yardımı ile takvimden veri girme ve raporlama

Katılım
10 Ocak 2005
Mesajlar
11
Excel Vers. ve Dili
MS OFFICE XP INGILIZCE
Arkadaşlar Merhaba,
Ekteki dosyada takvim sayfasından ödeme yapılacak olan bir tarihe ait bilgileri girmek istiyorum. Örneğin 1 mart 2007 de maaş ödemesi olarak 100.000 YTL girmek istediğimde 1 mart tarihinin yer aldığı "Y15" hücresini tıkladığımda açılan pencereden "Ödeme Türü", "Para Birimi", "Tutar" bilgilerini içeren veri giriş ekranı açılmasını ve bu pencereden "veri girişi", "değiştirme" ve "silme" işlemlerinin yapılmasını istiyorum. Ayrıca girdiğim bu verilerin aylara, haftalara ve günlere göre nasıl raporunu alabilirim. Üstadların yardımlarını bekliyorum. Yardımcı olabilirseniz şimdiden çok teşekkür ederim.
 
Katılım
10 Ocak 2005
Mesajlar
11
Excel Vers. ve Dili
MS OFFICE XP INGILIZCE
Yardım

Üstadlar yardımlarınızı bekliyorum
 
Katılım
15 Ocak 2007
Mesajlar
791
Excel Vers. ve Dili
2003 excel visual basic
acaba

ödeme türünden kastın nedir ve ayrıca bu çok komplike birşey olur sana bir userform ve bul-sil-değiştir makroları lazım eğer bunları kabul edersen bana o.k. de...
 
Üst