kamu kurumunda çalışan memurlar bir yıl boyunca 7 gün sağlık raporu alabiliyor onun dışında 7 günden fazla olanlar maaştan kesinti oluyor. Ben rapor alan personeli takip edip 7 günü aşanları hangi ay kaç gün aşmışsa o ayı maaştan kesmek için bir çizelge hazırlamak istiyorum
örneğin 2012 yılı için kişi ocak ayından 4 gün istirahat almış hangi günler aldığınıda belirtmek istiyorum mesala ocak 10-14 arası, ocak maaşını hazırlarken bu kişi 7 günü aşmadığı için birşey yok fakat şubatta aynı kişi 15 şubat ile 20 şubat arası 5 gün daha rapor aldı. yıl içinde 9 gün olduğu için 2 günü kesmem lazım şubat ayında 2 gün kesilmesi gerektiğini görmem lazım
diger aylar mart nisan mayıs v.s bundan sonra aldığı her izin 7 günü aştığı aydan itibaren kesilecek
bir kişi bir ay içinde ayrı ayrı raporda alabilir mesela şubat 5-10 ve 27-27 arası bunlarıda belirtmem lazım
... ve yıl sonunda toplam kaç gün rapor almış görmem lazım
Ayrıca kamu kurumu adına bu işlemi yapmak istediğim için altın üyelik satın alamamaktayım. Mail adresime bununla ilgili excel dosyasını göndermeniz mümkün olabilir mi acaba ?
örneğin 2012 yılı için kişi ocak ayından 4 gün istirahat almış hangi günler aldığınıda belirtmek istiyorum mesala ocak 10-14 arası, ocak maaşını hazırlarken bu kişi 7 günü aşmadığı için birşey yok fakat şubatta aynı kişi 15 şubat ile 20 şubat arası 5 gün daha rapor aldı. yıl içinde 9 gün olduğu için 2 günü kesmem lazım şubat ayında 2 gün kesilmesi gerektiğini görmem lazım
diger aylar mart nisan mayıs v.s bundan sonra aldığı her izin 7 günü aştığı aydan itibaren kesilecek
bir kişi bir ay içinde ayrı ayrı raporda alabilir mesela şubat 5-10 ve 27-27 arası bunlarıda belirtmem lazım
... ve yıl sonunda toplam kaç gün rapor almış görmem lazım
Ayrıca kamu kurumu adına bu işlemi yapmak istediğim için altın üyelik satın alamamaktayım. Mail adresime bununla ilgili excel dosyasını göndermeniz mümkün olabilir mi acaba ?