İlk öncelik ile konuyu okuyan ve destek olan olmayan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
Excelde her ay yapmak istediğim şey personelin 0,5 saatlik mesaisini onaylatmam gerekiyor bunun içinde her ay tek tek personelin çalıştığı tarihleri saatleri ve bayramları belirtecek şekilde tek tek sayfa haline getirip çıktı alıp onaylatıyorum. Bunu yaparken makro veya daha farklı bir yöntem ile yapabilmem mümkün mü. Sadece çalıştığı günleri mesela Raporlu olduğu senelik izin sosyal izin veya F (08:00-18:00) çalıştığı günleri listelemesini istemiyorum. Diğer günleri saatleri ve tarihleri sicil no statüsü bunların otomatik bir şekilde olmasını nasıl sağlarım.
Excelde her ay yapmak istediğim şey personelin 0,5 saatlik mesaisini onaylatmam gerekiyor bunun içinde her ay tek tek personelin çalıştığı tarihleri saatleri ve bayramları belirtecek şekilde tek tek sayfa haline getirip çıktı alıp onaylatıyorum. Bunu yaparken makro veya daha farklı bir yöntem ile yapabilmem mümkün mü. Sadece çalıştığı günleri mesela Raporlu olduğu senelik izin sosyal izin veya F (08:00-18:00) çalıştığı günleri listelemesini istemiyorum. Diğer günleri saatleri ve tarihleri sicil no statüsü bunların otomatik bir şekilde olmasını nasıl sağlarım.