vahapexcel
Altın Üye
- Katılım
- 27 Şubat 2009
- Mesajlar
- 60
- Excel Vers. ve Dili
- 2010 Türkçe
Arkadaşlar, ustadlar kolay gelsin.
Ekteki tabloda Raporlama sayfasında isteklerimi yazdım. Ama ne kadar açıklaya bildim bilmiyorum. İnşallah anlaşılır şekilde yazmışımdır.
ustadlar ilgilenirse sevinirim. Anlaşılmayan bir durum varsa cevaplarım
Şimdiden teşekkür ederim ilginiz için.
Ekteki tabloda Raporlama sayfasında isteklerimi yazdım. Ama ne kadar açıklaya bildim bilmiyorum. İnşallah anlaşılır şekilde yazmışımdır.
ustadlar ilgilenirse sevinirim. Anlaşılmayan bir durum varsa cevaplarım
Şimdiden teşekkür ederim ilginiz için.
