Nasıl yapmış ??

Katılım
2 Ağustos 2006
Mesajlar
19
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
05/07/2022
Bir araştırma şirketinde stajyer olarak çalışıyorum ve bir raporlama yapmam gerekiyor,

aslında seviyemi ölçmek amaçlı bu çalışma,

daha önce Ağustos 2014 için yapılmış bir çalışmayı referans alarak eylül ayının raporunu hazırlamak,

örnek çalışma powerpoint sunusu şeklinde,içine excel dosyaları eklenmiş,

1.eklenen excel dosyalarının hepsini nasıl görebilirim ? bunun bir kısa yolu var mı ?

benim yaptığım oluşturulmuş grafik üzerinde sağ tıklayıp edit data ile

2.değerler oluşturulurken kullanılan formül ya da işlemlere baktığımda average(ortalama) kullanılmış, acaba başka kullanılan formül ya da işlem var mıdır ?

buna kısaca göz atabilir misiniz ?

bilgisayar programcılığı mezunuyum, orta seviyede program yazabiliyorum

office programlarını aktif kullanıyorum,


örnek rapor
http://www.dosya.tc/server35/UpYgGR/agustos2014.pptx.html
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Nisan 2013
Mesajlar
764
Excel Vers. ve Dili
Office Excel 2016 TR
Home & Business
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
30.12.2018
Burada gördüğüm kadarı ile sadece eylül ayı veri tabanına ihtiyaç var, gerisini ekle > grafik menüsünden yapabilirsiniz bence
 
Üst