Merhaba arkadaşlar,
Her ay düzenli olarak wordde 60-70 sayfa civarında hazırladığım rapor var. Rapor wordde olmasına rağmen tablolar excelden copy, paste ile worde yapıştırıyorum.
Excelden aldığım tablolarda rakamlar 1.733,25 şeklinde. Yönetim benden 1,733.25 şeklinde istiyor. (nokta virgüller değişmiş haliyle)
Bulduğum çözümler;
1- Denetim masasından bölge ve dil seçeneklerinden . leri , yapıyorum.
2- Eğer yapmamışsam bu defa 60 sayfa içinden tabloları seçerek bul değiştir ile yapmaya çalışıyorum.
Daha pratik bir yol varmı?
Her ay düzenli olarak wordde 60-70 sayfa civarında hazırladığım rapor var. Rapor wordde olmasına rağmen tablolar excelden copy, paste ile worde yapıştırıyorum.
Excelden aldığım tablolarda rakamlar 1.733,25 şeklinde. Yönetim benden 1,733.25 şeklinde istiyor. (nokta virgüller değişmiş haliyle)
Bulduğum çözümler;
1- Denetim masasından bölge ve dil seçeneklerinden . leri , yapıyorum.
2- Eğer yapmamışsam bu defa 60 sayfa içinden tabloları seçerek bul değiştir ile yapmaya çalışıyorum.
Daha pratik bir yol varmı?