Berkerr
Altın Üye
- Katılım
- 25 Kasım 2010
- Mesajlar
- 19
- Excel Vers. ve Dili
- Office 365
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 22-03-2027
Merhaba,
İşletmemizde aktif olarak kullandığımız bir ödeme planımız var. Ödeme Listesi genel olarak kullanılan şekilde ödeme tarihi, tedarikçi, ödeme şekli, tutar vb. bilgiler içeriyor.
Ödeme takvimi kısmında gelecek 8 haftayı A4 kağıt üzerine sığacak şekilde hafta hafta alt alta yazıyoruz.
İşleyiş açısından yeterli. Fakat pratiklik kazandırmak adına, takvim sayfasında bulunan satırları, ilgili tarih aralığını tablonun üstünde belirttiğimde otomatik listeleme konusunda bir çözüm bulamadım.
Pivot tablo oluşturmayı denediğimde uğraşsam da istediğim sonuca ulaşamadım.
Yardımlarınızı rica ederim.
Fikir verebilmesi açısından örnek bir dosya oluşturdum ve ekledim.
İşletmemizde aktif olarak kullandığımız bir ödeme planımız var. Ödeme Listesi genel olarak kullanılan şekilde ödeme tarihi, tedarikçi, ödeme şekli, tutar vb. bilgiler içeriyor.
Ödeme takvimi kısmında gelecek 8 haftayı A4 kağıt üzerine sığacak şekilde hafta hafta alt alta yazıyoruz.
İşleyiş açısından yeterli. Fakat pratiklik kazandırmak adına, takvim sayfasında bulunan satırları, ilgili tarih aralığını tablonun üstünde belirttiğimde otomatik listeleme konusunda bir çözüm bulamadım.
Pivot tablo oluşturmayı denediğimde uğraşsam da istediğim sonuca ulaşamadım.
Yardımlarınızı rica ederim.
Fikir verebilmesi açısından örnek bir dosya oluşturdum ve ekledim.
Ekli dosyalar
-
20.4 KB Görüntüleme: 22