Merhabalar;
Bu ilk mesajım,acemiliğim için lütfen kusura bakmayın.
Şirkette yönetmekte olduğum bir bayinin hesapları kontrol edebilmek için bi excel tablosu hazırlamak istiyorum.
Bu tabloda A sütununa ürün kodunu girdiğimde Ürünün adını B,Bayi alış liste fiyatını C,Bayi satış liste fiyatını da D sütununa yazmasını istiyorum.Bu detaylandıracağım büyük bir hesap tablosunun ana gövdesini oluşturuyor.
Yaklaşık 600 kalemlik bir liste var ve her ay kullanacağım için kalıcı birşey olsun istiyorum.
Yardımınız için şimdiden teşekkürler.
Bu ilk mesajım,acemiliğim için lütfen kusura bakmayın.
Şirkette yönetmekte olduğum bir bayinin hesapları kontrol edebilmek için bi excel tablosu hazırlamak istiyorum.
Bu tabloda A sütununa ürün kodunu girdiğimde Ürünün adını B,Bayi alış liste fiyatını C,Bayi satış liste fiyatını da D sütununa yazmasını istiyorum.Bu detaylandıracağım büyük bir hesap tablosunun ana gövdesini oluşturuyor.
Yaklaşık 600 kalemlik bir liste var ve her ay kullanacağım için kalıcı birşey olsun istiyorum.
Yardımınız için şimdiden teşekkürler.
Ekli dosyalar
-
75 KB Görüntüleme: 15