Merhaba arkadaşlar.
Excel 2003 kullanıcısıyım
Ekteki personel devam çizelgesinde her ay standart değişiklikler yapmaktan usandım ve excelin benim yerime otomatik yapmasını istiyorum.
Yani ben çalışma kitabını açınca;
1-İçinde bulunduğumuz yılı ve gelecek ayı kendisi yazsın.
2-Gelecek ayın günlerini 01 den başlayarak kaç çekiyorsa o zamana kadar otomatik sıralasın, 31den az çekiyorsa gelecek aya atlamasın boş bıraksın.
3-Hücrelerde hafta sonlarında cumartesi ve pazar yazsın, haftaiçi olan günlere ait imza hücrelerini boş bıraksın.
Yardım ederseniz sevinirim.
Excel 2003 kullanıcısıyım
Ekteki personel devam çizelgesinde her ay standart değişiklikler yapmaktan usandım ve excelin benim yerime otomatik yapmasını istiyorum.
Yani ben çalışma kitabını açınca;
1-İçinde bulunduğumuz yılı ve gelecek ayı kendisi yazsın.
2-Gelecek ayın günlerini 01 den başlayarak kaç çekiyorsa o zamana kadar otomatik sıralasın, 31den az çekiyorsa gelecek aya atlamasın boş bıraksın.
3-Hücrelerde hafta sonlarında cumartesi ve pazar yazsın, haftaiçi olan günlere ait imza hücrelerini boş bıraksın.
Yardım ederseniz sevinirim.
Ekli dosyalar
-
28.5 KB Görüntüleme: 14