G
Guest
Misafir
*Adres Defteri Açılamıyor hata mesajı çıkıyor.
Outlook Express Registry ayarları zarar görmüş olabilir. Outlook Express'i
Program Ekle\Kaldır'ı kullanarak kaldırın. Registry'de
HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\Outlook Express,
HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\WAB,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WAB,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Active Setup\Installed
Components\{7790769C-0471-11d2-AF11-00C04FA35D02} satırlarını silin. Ãimdi
Outlook Express'i yeniden kurun.
*Outlook Express'te Adres Defteri'ni nasıl yedekleyebilirim?
Başlat Menüsü'nden Bul'a girin, Dosyalar ve Klasörleri seçin. *.WAB
diyerek Adres Defteri dosyasını bulun ve bu dosyanın başka bir klasöre
kopyasını yapıştırın. Dosyanın yerini ayrıca Adres Defteri programına
girip Yardım Menüsü'nden Adres Defteri Hakkında'ya tıklayıp
görebilirsiniz.
*Outlook Express'te e-posta mesajlarımı nasıl yedekleyebilirim?
Outlook Express e- posta mesajlarını Gelen Kutusu, Giden Kutusu vb. ayrı
ayrı DBX dosyalarında saklar. Başlat Menüsü'nden Bul'a girin, Dosyalar ve
Klasörleri seçin. *.DBX diyerek Outlook Express'in mesajlarının saklandığı
klasörü bulun. Buradaki tüm dosyaların bir kopyasını başka bir klasöre
kopyalayın. Daha sonra bu mesajları kurduğunuz başka bir Outlook
Express'in içinde Dosya Menüsü'nden Al'ı seçerek İletiler seçeneğine
girerek 'import' edebilirsiniz.
*Outlook Express boyutu büyük mesajları çekerken 'Sunucu zaman aşımına
uğradı' hata mesajı veriyor.
Eğer bağlantınız yavaşsa ve 'download' etmek istediğiniz mesajın boyutu
büyükse posta sunucunuz ile zaman aşımına uğrayabilir. Bu mesajı daha az
görmek istiyorsanız Sunucu Zaman Aşımını süresini 'Araçlar Menüsü'nden
Hesaplar'a girip, kullandığınız e-posta hesabını seçerek Gelişmiş
Menüsü'nden değiştirebilirsiniz. Bu süre varsayılan olarak 1 dakikadır.
Yani 1 dakika süresince posta sunucusundan bir yanıt gelmez ya da veri
iletimi sağlanmazsa bu hata mesajı çıkar. Bu süreyi 5 dakika olan maksimum
değere getirin.
*Outlook Express'te mesajlarımı yazıcıma gönderemiyorum.
Bu problemin iki nedeni olabilir. Eğer Internet Explorer 4'ten Internet
Explorer 5'e geçiş yaptıysanız ve Outlook Express'in güncelleşmesini
gerçekleştirmediyseniz bu problem ile karşılaşabilirsiniz. Internet
Explorer'ın Outlook Express ile beraber olan sürümünü yeniden kurun.
İkinci neden ise e-posta mesajının açılmamış olması ya da önizleme
ekranında görüntülenmemiş olmasıdır. Yazıcıdan çıktı alabilmek için mesajı
seçin ya da mesajın üzerinde iken [Enter] tuşuna basıp mesajı açın ve
yazıcıya gönderin.
*Outlook Express'te X ile belirtilen bir hata mesajı görüyorum.
Bu hata mesajları Outlook Express'in genel hata mesajlarından biridir. Bu
hatalarla ilgili geniş bilgiyi ve çözümleri
support.microsoft.com/support/ie/outlookexpress/win32/faq/default.asp
adresinden alabilirsiniz.
*Büyük boyutlu dosyaları gönderirken parçalar halinde gidiyor. Neden?
Araçlar Menüsü'nden Hesaplar'a girin. Kullandığınız e-posta hesabını seçin
ve tıklayın. Gelişmiş Menüsü'ne girin. Gönderirken başlığının altındaki
kutunun işaretli olmamasını sağlayın.
*Outlook Express'te kullanılan yazı tipini nasıl değiştirebilirim?
Araçlar Menüsü'nden Seçenekler'e girin. Oluştur Menüsü'ne girin ve 'Yazı
Tipi Ayarları'nı seçin. Yazı tipini değiştirin ve çıkın.
*Outlook Express'te Toolbar'ın altında Yazdır ikonu çıkmıyor.
Outlook Expres Toolbar'da boş bir yere sağ tuşla tıklayın ve Ã?zelliştir'i
seçin. Daha sonra çıkan pencerenin sol tarafındaki Kullanılabilir Düğmeler
sütunundan istediğiniz ikonları seçip, ekleyebilirsiniz.
*Outlook Express'te cevap yazdığım kişiler Adres Defteri'ne otomatik olarak
ekleniyor.
Araçlar Menüsü'nden 'Seçenekler'e girin. Gönder'i seçin. Yanıtladığım
kişileri otomatik olarak adres defterine ekle yazan kutudaki işareti
kaldırın. Böylece sadece sizin istediğiniz kişileri adres defterine
ekleyebilirsiniz.
*Outlook Express'te yeni bir mesaj klasörü nasıl yaratabilirim?
Yerel Klasörler üzerine sağ tıklayın ve Yeni Klasör'ü seçin. Klasöre bir
isim verin ve tamama basın.
Outlook Express Registry ayarları zarar görmüş olabilir. Outlook Express'i
Program Ekle\Kaldır'ı kullanarak kaldırın. Registry'de
HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\Outlook Express,
HKEY_USERS\DEFAULT\Software\Microsoft\WAB,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WAB,
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Active Setup\Installed
Components\{7790769C-0471-11d2-AF11-00C04FA35D02} satırlarını silin. Ãimdi
Outlook Express'i yeniden kurun.
*Outlook Express'te Adres Defteri'ni nasıl yedekleyebilirim?
Başlat Menüsü'nden Bul'a girin, Dosyalar ve Klasörleri seçin. *.WAB
diyerek Adres Defteri dosyasını bulun ve bu dosyanın başka bir klasöre
kopyasını yapıştırın. Dosyanın yerini ayrıca Adres Defteri programına
girip Yardım Menüsü'nden Adres Defteri Hakkında'ya tıklayıp
görebilirsiniz.
*Outlook Express'te e-posta mesajlarımı nasıl yedekleyebilirim?
Outlook Express e- posta mesajlarını Gelen Kutusu, Giden Kutusu vb. ayrı
ayrı DBX dosyalarında saklar. Başlat Menüsü'nden Bul'a girin, Dosyalar ve
Klasörleri seçin. *.DBX diyerek Outlook Express'in mesajlarının saklandığı
klasörü bulun. Buradaki tüm dosyaların bir kopyasını başka bir klasöre
kopyalayın. Daha sonra bu mesajları kurduğunuz başka bir Outlook
Express'in içinde Dosya Menüsü'nden Al'ı seçerek İletiler seçeneğine
girerek 'import' edebilirsiniz.
*Outlook Express boyutu büyük mesajları çekerken 'Sunucu zaman aşımına
uğradı' hata mesajı veriyor.
Eğer bağlantınız yavaşsa ve 'download' etmek istediğiniz mesajın boyutu
büyükse posta sunucunuz ile zaman aşımına uğrayabilir. Bu mesajı daha az
görmek istiyorsanız Sunucu Zaman Aşımını süresini 'Araçlar Menüsü'nden
Hesaplar'a girip, kullandığınız e-posta hesabını seçerek Gelişmiş
Menüsü'nden değiştirebilirsiniz. Bu süre varsayılan olarak 1 dakikadır.
Yani 1 dakika süresince posta sunucusundan bir yanıt gelmez ya da veri
iletimi sağlanmazsa bu hata mesajı çıkar. Bu süreyi 5 dakika olan maksimum
değere getirin.
*Outlook Express'te mesajlarımı yazıcıma gönderemiyorum.
Bu problemin iki nedeni olabilir. Eğer Internet Explorer 4'ten Internet
Explorer 5'e geçiş yaptıysanız ve Outlook Express'in güncelleşmesini
gerçekleştirmediyseniz bu problem ile karşılaşabilirsiniz. Internet
Explorer'ın Outlook Express ile beraber olan sürümünü yeniden kurun.
İkinci neden ise e-posta mesajının açılmamış olması ya da önizleme
ekranında görüntülenmemiş olmasıdır. Yazıcıdan çıktı alabilmek için mesajı
seçin ya da mesajın üzerinde iken [Enter] tuşuna basıp mesajı açın ve
yazıcıya gönderin.
*Outlook Express'te X ile belirtilen bir hata mesajı görüyorum.
Bu hata mesajları Outlook Express'in genel hata mesajlarından biridir. Bu
hatalarla ilgili geniş bilgiyi ve çözümleri
support.microsoft.com/support/ie/outlookexpress/win32/faq/default.asp
adresinden alabilirsiniz.
*Büyük boyutlu dosyaları gönderirken parçalar halinde gidiyor. Neden?
Araçlar Menüsü'nden Hesaplar'a girin. Kullandığınız e-posta hesabını seçin
ve tıklayın. Gelişmiş Menüsü'ne girin. Gönderirken başlığının altındaki
kutunun işaretli olmamasını sağlayın.
*Outlook Express'te kullanılan yazı tipini nasıl değiştirebilirim?
Araçlar Menüsü'nden Seçenekler'e girin. Oluştur Menüsü'ne girin ve 'Yazı
Tipi Ayarları'nı seçin. Yazı tipini değiştirin ve çıkın.
*Outlook Express'te Toolbar'ın altında Yazdır ikonu çıkmıyor.
Outlook Expres Toolbar'da boş bir yere sağ tuşla tıklayın ve Ã?zelliştir'i
seçin. Daha sonra çıkan pencerenin sol tarafındaki Kullanılabilir Düğmeler
sütunundan istediğiniz ikonları seçip, ekleyebilirsiniz.
*Outlook Express'te cevap yazdığım kişiler Adres Defteri'ne otomatik olarak
ekleniyor.
Araçlar Menüsü'nden 'Seçenekler'e girin. Gönder'i seçin. Yanıtladığım
kişileri otomatik olarak adres defterine ekle yazan kutudaki işareti
kaldırın. Böylece sadece sizin istediğiniz kişileri adres defterine
ekleyebilirsiniz.
*Outlook Express'te yeni bir mesaj klasörü nasıl yaratabilirim?
Yerel Klasörler üzerine sağ tıklayın ve Yeni Klasör'ü seçin. Klasöre bir
isim verin ve tamama basın.