- Katılım
- 24 Şubat 2011
- Mesajlar
- 21
- Excel Vers. ve Dili
- 2003 tr excel
Merhaba;
Ekte Kendi hazırladığım bir dosya var.Burada yapmak istediğim şu;
1-)Kaynak dosyaya verileri girdiğimde kaydet butonuna bastığımda kaynak dosyasındaki verileri güncel personel yazan bölüme alt altta kaydetmesini istiyorum.İşe giren her yeni personeli burada görmek istiyorum.
2-)Bul butonuna bastığımda sicil nosunu yazdığım personelin tüm bilgilerini kaynak dosyasına getirsin ve değişik lik yapayım yada ekranda personel bilgisini görebileyim.
3-)Yine kaynak dosyasında Bul ile sicil nosunu çağardığım personelin bilgilerinde çıkış tarihini koyduğumda personeli güncel personelden çıkartıp çıkan personeller kısmına almasını istiyorum.Yine çıkan personellerden birinin çıkışını sildiğimde onu tekrar güncel personellere alabileyim.
bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ediyorum.
iyi Çalışmalar.
Ekte Kendi hazırladığım bir dosya var.Burada yapmak istediğim şu;
1-)Kaynak dosyaya verileri girdiğimde kaydet butonuna bastığımda kaynak dosyasındaki verileri güncel personel yazan bölüme alt altta kaydetmesini istiyorum.İşe giren her yeni personeli burada görmek istiyorum.
2-)Bul butonuna bastığımda sicil nosunu yazdığım personelin tüm bilgilerini kaynak dosyasına getirsin ve değişik lik yapayım yada ekranda personel bilgisini görebileyim.
3-)Yine kaynak dosyasında Bul ile sicil nosunu çağardığım personelin bilgilerinde çıkış tarihini koyduğumda personeli güncel personelden çıkartıp çıkan personeller kısmına almasını istiyorum.Yine çıkan personellerden birinin çıkışını sildiğimde onu tekrar güncel personellere alabileyim.
bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ediyorum.
iyi Çalışmalar.
Ekli dosyalar
-
30.7 KB Görüntüleme: 38