Personel mesai kayıt ve toplam alma

Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
11
Excel Vers. ve Dili
office xp
İlgilenen arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
Benim problemim ekteki dosyayı incelerseniz,Haftalık sayfasında ;
- bölüm
- İsim
- Normal çalışma
- Hafta içi mesai
- Cumartesi mes.
- Pazar mes

olmak üzere sütunlardan oluşmaktadır. Problem burda başlıyor:
Çalışanlar haftalık olarak yer değiştirdiği için farklı birimlerde çalışıyprlar.
bir kişi bir birimde ne kadar çalıştığını toplatmak istiyorum.Bunu bütün çalışanlara uygulasyacağım.Bir kişi hangi bölümde ne kadar çalıştı? Çıkan sonucu Yıllık toplamlar sayfasında rapor olarak listeleyecek.
Bana yardımcı olursanız çok sevinirm.Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
11
Excel Vers. ve Dili
office xp
Mesajımı bir çok kişi okumuş ama kimseden bi cevap gelmemiş.
Sayğıdeğer ustalarım aşağıda ekte verdiğim çalışmamda çözümü biraz olsun buldum ama İş toplamları almaya gelince 10000 kayıtta 20 dk civarında hesaplama yapıyor.
kullandığım makroyu iceleyerek bunu daha kısa sürede nasıl yapabilirim.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
İlginize şimdiden teşekkür ederim.
 
Üst