- Katılım
- 15 Aralık 2007
- Mesajlar
- 18
- Excel Vers. ve Dili
- OFFICE 2013 TR
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 12.01.2019
Merhaba Arkadaşlar
Sizden ricam ekte göndermiş olduğum puantaj çalışmamda hesaplama yaparken çoklu eğer kullanmam gerekiyor sanırım ama 2 gündür kafam allak bullak oldu eki incelediğiniz zaman bana yardımcı olursanız sevinirim.
şunu yapmaya çalıştım
1 - personelin anlık olarak kaç gün çalıştığı
2 - personelin izinli işe gelmediği gün sayısı ve saati
3 - personelin izinsiz işe gelmediği gün sayısı ve saati
4 - personelin mesai saati
burda istediğim eğer personel çalışma süresinde mesai yapmış ise onu ücretine yansıtmak yalnız burda söyle bir durum var eğer personel çalışma süresinde izinli olarak işe gelmediği gün ve saat varsa günü ve saati saat bazında toplayarak yapmış olduğu mesai saatinden düşüyoruz burda gün çalışma saati 10 saat olarak baz alınacak diyelim ki personel 2 gün gelmedi ama çalışma süresinde ise 10 saat mesai yaptı mesai kısmında 10 saat yazacak ama ücret kısmında 0 olacak izinli süresinde ise 2 gün yazmasına rağmen 1 gün üzerinden hesaplayacak ayrıca bir gün izinli gelmemesine rağmen 15 saat mesai yapmış bu sefer de mesai kısmında 15 gün yazacak ama 5 saat hesaplaması yapacak izin bölümünde ise 1 gün yazacak ücret kısmı 0 olacak yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
Sizden ricam ekte göndermiş olduğum puantaj çalışmamda hesaplama yaparken çoklu eğer kullanmam gerekiyor sanırım ama 2 gündür kafam allak bullak oldu eki incelediğiniz zaman bana yardımcı olursanız sevinirim.
şunu yapmaya çalıştım
1 - personelin anlık olarak kaç gün çalıştığı
2 - personelin izinli işe gelmediği gün sayısı ve saati
3 - personelin izinsiz işe gelmediği gün sayısı ve saati
4 - personelin mesai saati
burda istediğim eğer personel çalışma süresinde mesai yapmış ise onu ücretine yansıtmak yalnız burda söyle bir durum var eğer personel çalışma süresinde izinli olarak işe gelmediği gün ve saat varsa günü ve saati saat bazında toplayarak yapmış olduğu mesai saatinden düşüyoruz burda gün çalışma saati 10 saat olarak baz alınacak diyelim ki personel 2 gün gelmedi ama çalışma süresinde ise 10 saat mesai yaptı mesai kısmında 10 saat yazacak ama ücret kısmında 0 olacak izinli süresinde ise 2 gün yazmasına rağmen 1 gün üzerinden hesaplayacak ayrıca bir gün izinli gelmemesine rağmen 15 saat mesai yapmış bu sefer de mesai kısmında 15 gün yazacak ama 5 saat hesaplaması yapacak izin bölümünde ise 1 gün yazacak ücret kısmı 0 olacak yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim
Ekli dosyalar
-
14.5 KB Görüntüleme: 55