Pivot tablo alan listesi üzerinde gruplama yapmak

Katılım
24 Haziran 2013
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
Excel 2010 Türkçe
Merhaba
Eski çalıştığım yerde pivot tablosunun alan listesi üzerinde gruplandırılmış alanlar vardı. Şimdi nasıl yapıldığını bulamıyorum. Örneğin alan listesinde Müşteri bilgileri adında bir grup var ve bunu tıkladığımızda müşteri adresi, müşteri telefonu , yetkili kişi alanları çıkıyor. Ve buradan da istediğimiz alanlardan birini ekleyebiliyorduk pivot tablomuza. Aksi halde pivot tablo alan listesi çok dolacak ve karışık olacak. Ekte nereyi gruplamak istediğimin resmini paylaştım.
İlginiz için şimdiden teşekkürler.
 

Ekli dosyalar

catalinastrap

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
19 Ağustos 2006
Mesajlar
541
Excel Vers. ve Dili
Office 2010 / Türkçe
Seçtiğiniz yerleri rapor filitresi bölümüne atınız.Sorununuz çözülür sanırım
 
Katılım
24 Haziran 2013
Mesajlar
2
Excel Vers. ve Dili
Excel 2010 Türkçe
Ben Alan listesinde bir gruplama yapmak istiyorum. Rapor filtresine taşımam bana yardımcı olmayacak. İlgilendiğiniz için teşekkürler
 
Üst