pckatil
Altın Üye
- Katılım
- 24 Ocak 2008
- Mesajlar
- 28
- Excel Vers. ve Dili
- 2003
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 27-05-2026
Merhaba Arkadaşlar. Projelerdeki personelleri takip etmek için biraz karışık bir excel e ihtiyacım var. Ekte yüklediğim şekildeki bir çalışma sayfasında Sol taraftaki personel listesine alttaki Textbox ile personal eklemek istiyorum ve bu listeye eklediğim personelleri her projenin altındaki Güncelle butonuna bastığımda karşıma çıkmasını ve çoktan seçmeli şekilde seçtikten sonra kaydete bastığımda o projenin listesine eklenmesini istiyorum. Bu konuda bana yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim. Umarım kendimi anlatabilmişimdir.
Ekli dosyalar
-
46.8 KB Görüntüleme: 52