Raporda checkbox kullanımı

Katılım
5 Mart 2006
Mesajlar
78
Arkadaşlar benim şöyle bir sorunum var.Ekte gönderdiğim tabloda şahısların çalışma durumlarını gösteren bir sütunum var.diğer sutunda şahsın unvanını ve sicil numarasını gösteren bilgiler var.Buna göre iki frame li bir rapor hazırlamak istiyorum.İki frame dede aynı unvan isimleri var.Ancak şahısların aktif çalışma ve emeklilik durumlarına göre eğer çalışıyorsa birinci framedeki unvanı secmesini ve ordaki texboxa sicil numarasını yazmasını emekli ise ikinci framedeki unvanı secip ordaki texboxa sicil numarasını yazmasını istiyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 
Katılım
30 Ekim 2005
Mesajlar
71
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003 Tr.
Merhaba...

Yanlış anlamadıysam raporu kendimce düzelttim.

Kolay gelsin
 
Katılım
16 Kasım 2005
Mesajlar
1,090
Excel Vers. ve Dili
Access 2002
bilmem oldumu....

biraz rütuş yaptım beğenirmisin bilmem ....
 
Katılım
5 Mart 2006
Mesajlar
78
Üstadlar Allah sizden razı olsun.İlginizden dolayı sonsuz teşekkürler.İnşallah bi gün bizde sizler için bişeyler yapabiliriz.
 
Katılım
16 Kasım 2005
Mesajlar
1,090
Excel Vers. ve Dili
Access 2002
Yardımcı olmak ve karşı tarafın memnuniyeti çok keyif verici :keyif:
 
Üst