Raporlama dönemleri için ekrandan sorguya değer göndermek???

Katılım
18 Aralık 2007
Mesajlar
8
Excel Vers. ve Dili
2003 ve Türkçe
Merhaba

Daha önce butonlar ile raporlama dönemlerini text box lara atama yaptırıyor ve sorgu ile ekrana bilgi getiriyor idim

şimdi durum değişti ve yardımınız gerekiyor

Raporlamada değişkenlerim şunlar
1. Personel
2. Yıl
3. Ay

ben ekranda personel listesi gerirtip karşılarına da E/H seçeneği ile
Yıl
ve ay lar içinde bir seçim ekranı oluşturmak istiyorum

raporu alacak kişi
ekrandan çoklu seçim ile Personel leri seçebilecek
bu personele ait dönemleri ay ve yıl olarak seçim yapabilmeli

2 dönem aralığı veya personel aralığı verdiremiyorum. çünki

farklı personel lerin farklı yıl ve aylarındaki masraf bilgileri karşılaştırılmak istendiğinde lazım

yani
A ve C personelinin
2007 yılındaki 9 ve 11 aylarındaki masraf - satış bilgilerini karşılaştıracağım

sorgu şu şekilde çalıştırmak istiyorum

ekrandan personel ID lerini - istenen yıl ve ay ları alsın
query de bu çoklu seçimleri gönderebilmeliyim
ama nasıl ?
Bu query neticesini de MS Access de pivot tablo ile raporlamak istiyorum

benzer çalışmayı ben excel de SQL Server den aldığım datayı yapabiliyorum
enfes çalışıyor
Excel de yaptırmıyorum. Çünki
Veri her geçen gün artıyor
Kriterler değişebiliyor

Kullanıcı yanlış birşey yaptığında rapor hatalı olabilir veya rapor hiç çalışmayabilir

MSAccess de nasıl yapılır bilmiyorum
Şimdi 1 adet form olarak denedim de excel gibi sonuç alamadım

yani
en sol tarafda Dönem olacak.. Önce yıl. sonra ay
Masraf veya satış kodları
Üst kısımda ise personel adları olacak.
yani.. dönemsel ve grup koduna karşılık personelin satış veya masraf değerlerini göstereceğim. Bir çeşit kıyaslama yapacağım

ama şuan yapamıyorum
bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz

Yani Pivot Tablo olarak sonuç ekrana getirmek ve yazdırmak istiyorum
Bunu yaptırabilemek içinde verileri çoklu seçim şeklinde query e göndermesini bilmiyorum

selamlar
 
Üst