- Katılım
- 18 Aralık 2007
- Mesajlar
- 8
- Excel Vers. ve Dili
- 2003 ve Türkçe
Merhaba
Daha önce butonlar ile raporlama dönemlerini text box lara atama yaptırıyor ve sorgu ile ekrana bilgi getiriyor idim
şimdi durum değişti ve yardımınız gerekiyor
Raporlamada değişkenlerim şunlar
1. Personel
2. Yıl
3. Ay
ben ekranda personel listesi gerirtip karşılarına da E/H seçeneği ile
Yıl
ve ay lar içinde bir seçim ekranı oluşturmak istiyorum
raporu alacak kişi
ekrandan çoklu seçim ile Personel leri seçebilecek
bu personele ait dönemleri ay ve yıl olarak seçim yapabilmeli
2 dönem aralığı veya personel aralığı verdiremiyorum. çünki
farklı personel lerin farklı yıl ve aylarındaki masraf bilgileri karşılaştırılmak istendiğinde lazım
yani
A ve C personelinin
2007 yılındaki 9 ve 11 aylarındaki masraf - satış bilgilerini karşılaştıracağım
sorgu şu şekilde çalıştırmak istiyorum
ekrandan personel ID lerini - istenen yıl ve ay ları alsın
query de bu çoklu seçimleri gönderebilmeliyim
ama nasıl ?
Bu query neticesini de MS Access de pivot tablo ile raporlamak istiyorum
benzer çalışmayı ben excel de SQL Server den aldığım datayı yapabiliyorum
enfes çalışıyor
Excel de yaptırmıyorum. Çünki
Veri her geçen gün artıyor
Kriterler değişebiliyor
Kullanıcı yanlış birşey yaptığında rapor hatalı olabilir veya rapor hiç çalışmayabilir
MSAccess de nasıl yapılır bilmiyorum
Şimdi 1 adet form olarak denedim de excel gibi sonuç alamadım
yani
en sol tarafda Dönem olacak.. Önce yıl. sonra ay
Masraf veya satış kodları
Üst kısımda ise personel adları olacak.
yani.. dönemsel ve grup koduna karşılık personelin satış veya masraf değerlerini göstereceğim. Bir çeşit kıyaslama yapacağım
ama şuan yapamıyorum
bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz
Yani Pivot Tablo olarak sonuç ekrana getirmek ve yazdırmak istiyorum
Bunu yaptırabilemek içinde verileri çoklu seçim şeklinde query e göndermesini bilmiyorum
selamlar
Daha önce butonlar ile raporlama dönemlerini text box lara atama yaptırıyor ve sorgu ile ekrana bilgi getiriyor idim
şimdi durum değişti ve yardımınız gerekiyor
Raporlamada değişkenlerim şunlar
1. Personel
2. Yıl
3. Ay
ben ekranda personel listesi gerirtip karşılarına da E/H seçeneği ile
Yıl
ve ay lar içinde bir seçim ekranı oluşturmak istiyorum
raporu alacak kişi
ekrandan çoklu seçim ile Personel leri seçebilecek
bu personele ait dönemleri ay ve yıl olarak seçim yapabilmeli
2 dönem aralığı veya personel aralığı verdiremiyorum. çünki
farklı personel lerin farklı yıl ve aylarındaki masraf bilgileri karşılaştırılmak istendiğinde lazım
yani
A ve C personelinin
2007 yılındaki 9 ve 11 aylarındaki masraf - satış bilgilerini karşılaştıracağım
sorgu şu şekilde çalıştırmak istiyorum
ekrandan personel ID lerini - istenen yıl ve ay ları alsın
query de bu çoklu seçimleri gönderebilmeliyim
ama nasıl ?
Bu query neticesini de MS Access de pivot tablo ile raporlamak istiyorum
benzer çalışmayı ben excel de SQL Server den aldığım datayı yapabiliyorum
enfes çalışıyor
Excel de yaptırmıyorum. Çünki
Veri her geçen gün artıyor
Kriterler değişebiliyor
Kullanıcı yanlış birşey yaptığında rapor hatalı olabilir veya rapor hiç çalışmayabilir
MSAccess de nasıl yapılır bilmiyorum
Şimdi 1 adet form olarak denedim de excel gibi sonuç alamadım
yani
en sol tarafda Dönem olacak.. Önce yıl. sonra ay
Masraf veya satış kodları
Üst kısımda ise personel adları olacak.
yani.. dönemsel ve grup koduna karşılık personelin satış veya masraf değerlerini göstereceğim. Bir çeşit kıyaslama yapacağım
ama şuan yapamıyorum
bu konuda nasıl yardımcı olabilirsiniz
Yani Pivot Tablo olarak sonuç ekrana getirmek ve yazdırmak istiyorum
Bunu yaptırabilemek içinde verileri çoklu seçim şeklinde query e göndermesini bilmiyorum
selamlar