- Katılım
- 20 Mart 2008
- Mesajlar
- 27
- Excel Vers. ve Dili
- excel 2010
ben ekte bir apartman yönetimi programı yapmaya çalıştım.. gerçi henüz bitmiş değil. bu yüzden bir takım yardımlarınızı bekliyorum..
şimdi programda kayıt (gelir) odeme (gider) kalemlerini giriyorum ve bunları kayıt edebiliyorum. ancak benim istediğim bu girmiş olduğum verileri ayrı bir sayfada her ay için bir gelir gider şablonu hazırladım. bu sayfaya ilgili ayın gelir ve gider kalemlerini uygun olan yerlere yazdırmasını istiyorum.. bu ne yönde mümkündür..
birde ekranda boş olan satırları gösterme göster butonu nasıl hazırlanır.. yardımcı olursanız sevinirim
şimdi programda kayıt (gelir) odeme (gider) kalemlerini giriyorum ve bunları kayıt edebiliyorum. ancak benim istediğim bu girmiş olduğum verileri ayrı bir sayfada her ay için bir gelir gider şablonu hazırladım. bu sayfaya ilgili ayın gelir ve gider kalemlerini uygun olan yerlere yazdırmasını istiyorum.. bu ne yönde mümkündür..
birde ekranda boş olan satırları gösterme göster butonu nasıl hazırlanır.. yardımcı olursanız sevinirim