- Katılım
- 3 Ekim 2006
- Mesajlar
- 8
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2002
Öncelikle herkese merhabalar.
Access e yeni başlıyorum. Elimde bir dosya var. Bu dosya da "Sorgu1" adıyla sorgu, "Rapor1" adıyla rapor hazırladım. Amacım bu raporu yazıcıdan dökmek. "Rapor1" raporunu çalıştırdığımda bunu Dosya->Yazdır ile yazdırabiliyorum. Fakat asıl amacım "departman" tablomdaki belli bir departmana ait olan üyeleri yazıcıdan dökebilmek. Bu konuda çok acemi olduğum için yardıma ihtiyacım var. Gönderdiğim dosyayı incelerseniz belki yardım edebilirsiniz. Yeni bir rapor veya sorgu ekleyebilir miyiz?. Teşekkürler.
Access e yeni başlıyorum. Elimde bir dosya var. Bu dosya da "Sorgu1" adıyla sorgu, "Rapor1" adıyla rapor hazırladım. Amacım bu raporu yazıcıdan dökmek. "Rapor1" raporunu çalıştırdığımda bunu Dosya->Yazdır ile yazdırabiliyorum. Fakat asıl amacım "departman" tablomdaki belli bir departmana ait olan üyeleri yazıcıdan dökebilmek. Bu konuda çok acemi olduğum için yardıma ihtiyacım var. Gönderdiğim dosyayı incelerseniz belki yardım edebilirsiniz. Yeni bir rapor veya sorgu ekleyebilir miyiz?. Teşekkürler.