Sayfalar Arası Veri Çekme- Maliyet Tablosu Hazırlama

Katılım
9 Mayıs 2019
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
Excel 2016
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-05-2020
Merhaba Değerli Üyeler;

Çalıştığım şirketin ilgili birimi için maliyet tablosu hazırlamam gerekiyor. Yapmam gereken şey; tabloya malzeme numarasını yazdığımda Malzeme Tanımı, Birim Fiyatı ve bu fiyatı veren firmanın adını farklı kaynak fiyat dosyalarından çekmek. Örnek olarak oluşturmak istediğim maliyet dosyasını ve iki adet fiyat dosyasını ekte veriyorum.Ayrıca maliyet dosyasındaki verilerin kaynak dosyalar kapalı olsa dahi güncellenmesi gerekmektedir. Yardımcı olursanız sevinirim.
Not: Düşey ara formülü ile malzeme tanımını çektim fakat kaynak dosyadaki =min formülü ile tespit etmiş olduğum en düşük fiyatı çekmeye çalıştığımda formül hata veriyor. Sebebini anlayamadığım için yardımınızı rica ederim.

Saygılarımla,
 

Ekli dosyalar

Katılım
9 Mayıs 2019
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
Excel 2016
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-05-2020
Dostlar fikir verebilecek olan var mı?
 
Katılım
9 Mayıs 2019
Mesajlar
4
Excel Vers. ve Dili
Excel 2016
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-05-2020
Konuya cevap verilmemesi,Sorunuzun anlaşılmamış olduğunu gösteriyor.Bence yeni bir açıklma ve dosya ile sormanızda yarar var.Tabii siz bilirsiniz.
Alakanızdan ötürü çok teşekkür ederim. Açıklamayı daha sade olarak tekrar yapacam.
 
Katılım
6 Mart 2005
Mesajlar
6,233
Excel Vers. ve Dili
Excel Vers. ve Dili:
Office 2016 TR 64 Bit
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
22/12/2022
Alakanızdan ötürü çok teşekkür ederim. Açıklamayı daha sade olarak tekrar yapacam.
Özellikle açıklanması gereken min fiyat nereye yazılacak ve her 2 dosyada da aramamı yapılaçak dosya sayısı arta bilir mi? Dosya değil sayfalar olabilir mi? Daha açık ve örnekledirilirse mutlaka cevaplar geleçekdir diye düşünüyorum.
 
Üst