Merhabalar,
Ben çok şirketli bir holdingte çalışıyorum. Belirli süreli iş sözleşmeleri sonunda yeni sözleşme hazırlıyoruz ve herkesin adını, ssk numarasını, tc numarasını, görevini, maaşını vs. tek tek yazmak çok zaman alıyor. Sizden ricam Excel e personel isim, ssk vs saydığım özellikleri sıralayıp otomatik olarak word deki veya excelde ki diğer sekme deki sözleşmeye (tabi oraya sözleşme şablonunu yerleştirebiliyorsak) atmasını istiyorum bu sayede işimizi çok çok rahatlatmış oluruz. Veya sizin başka bir öneriniz varsa ona da açığım. Yardım ederseniz sevinirim.
İyi günler herkese.
Ben çok şirketli bir holdingte çalışıyorum. Belirli süreli iş sözleşmeleri sonunda yeni sözleşme hazırlıyoruz ve herkesin adını, ssk numarasını, tc numarasını, görevini, maaşını vs. tek tek yazmak çok zaman alıyor. Sizden ricam Excel e personel isim, ssk vs saydığım özellikleri sıralayıp otomatik olarak word deki veya excelde ki diğer sekme deki sözleşmeye (tabi oraya sözleşme şablonunu yerleştirebiliyorsak) atmasını istiyorum bu sayede işimizi çok çok rahatlatmış oluruz. Veya sizin başka bir öneriniz varsa ona da açığım. Yardım ederseniz sevinirim.
İyi günler herkese.