tolgabrk
Altın Üye
- Katılım
- 14 Kasım 2022
- Mesajlar
- 1
- Excel Vers. ve Dili
- excel 2016
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 14-11-2027
Merhaba arkadaşlar,
Şöyle bir excel çalışmasına ihtiyacım var örnekte verdiğim excelde H sütununda bulunan firma1,firma2 gibi verileri günlük gider tablosundan ayıklayıp aynı sayfada yazdırmam lazım.
Örnek ; Firma 1 için Çek ödemesi ve kira ödemesi yapılmış. Altta toplamda firma 1 sütununda firma 1 için şu kadar çek şu kadar kira ödemesi gibi toplam atmam lazım haftalık bazda sayfalarda tuttuğum için 1 haftada 10 çek olsa örneğin toplama vermesi gerekmektedir. Anlatabildim mi bilmiyorum ama ekte ki örneğe bakarsanız daha iyi anlarsınız. Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mıdır rica etsem ?
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Şöyle bir excel çalışmasına ihtiyacım var örnekte verdiğim excelde H sütununda bulunan firma1,firma2 gibi verileri günlük gider tablosundan ayıklayıp aynı sayfada yazdırmam lazım.
Örnek ; Firma 1 için Çek ödemesi ve kira ödemesi yapılmış. Altta toplamda firma 1 sütununda firma 1 için şu kadar çek şu kadar kira ödemesi gibi toplam atmam lazım haftalık bazda sayfalarda tuttuğum için 1 haftada 10 çek olsa örneğin toplama vermesi gerekmektedir. Anlatabildim mi bilmiyorum ama ekte ki örneğe bakarsanız daha iyi anlarsınız. Yardımcı olabilecek bir arkadaş var mıdır rica etsem ?
Şimdiden çok teşekkür ederim.
Ekli dosyalar
-
35 KB Görüntüleme: 3