Merhabalar. Excelde bulunan verilerde: ilk sütunda tekrar eden her verinin karşılığı olan diğer hücreleri nasıl ayrı ayrı excel dosyasına ayırabiliriz.
Örneğin
SÜTUNLAR: A B C D E
BAŞLIK : KİŞİ İL MESLEK YAŞ CİNSİYET
aa ANKARA ÖĞRETMEN 35 BAY
aa İZMİR MANAV 24 BAYAN
bb MUĞLA GARSON 32 BAY
bb SİVAS ÖĞRENCİ 19 BAY
cc ADANA KUAFÖR 22 BAYAN
cc ANTALYA ZABITA 44 BAY
KİŞİ SÜTUNUNDA YER ALAN HER ŞAHIS İÇİN AYRI AYRI EXCEL DOSYASI OLUŞTULABİLİR MİYİZ. (öRN:aa İSİMLİ EXCEL DOSYASINDA AYNI BAŞLIKLAR VE aa SATIRINDAKİ VERİLER YER ALACAK. bb VE cc EXCEL DOSYALARI DA KENDİ SATIR KARŞILIĞINDAKİ VERİLER BULUNACAK)
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
Örneğin
SÜTUNLAR: A B C D E
BAŞLIK : KİŞİ İL MESLEK YAŞ CİNSİYET
aa ANKARA ÖĞRETMEN 35 BAY
aa İZMİR MANAV 24 BAYAN
bb MUĞLA GARSON 32 BAY
bb SİVAS ÖĞRENCİ 19 BAY
cc ADANA KUAFÖR 22 BAYAN
cc ANTALYA ZABITA 44 BAY
KİŞİ SÜTUNUNDA YER ALAN HER ŞAHIS İÇİN AYRI AYRI EXCEL DOSYASI OLUŞTULABİLİR MİYİZ. (öRN:aa İSİMLİ EXCEL DOSYASINDA AYNI BAŞLIKLAR VE aa SATIRINDAKİ VERİLER YER ALACAK. bb VE cc EXCEL DOSYALARI DA KENDİ SATIR KARŞILIĞINDAKİ VERİLER BULUNACAK)
ŞİMDİDEN TEŞEKKÜRLER
Son düzenleme: