TheSmoke
Altın Üye
- Katılım
- 24 Mart 2014
- Mesajlar
- 23
- Excel Vers. ve Dili
- Office 2019 TR 64 Bit
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 13-12-2024
Merhabalar. Benim 100 adet civarı ürün listem var. Ve her bir firma için ayrı dosyam var. Ve her dosyada aynı ürün listesi var. Ben bir ürünün fiyatını değiştirdiğimde veya listeye yeni ürün eklediğimde, her firmanın dosyasını açıp bu güncellemeleri tek tek yapmak zorunda kalıyorum. Bir tane ana dosya oluşturup, bu ana dosyada yapılan değişiklikleri diğer dosyaların hepsine otomatik aktarmak mümkün mü acaba? Her dosyada yeterince sayfa olduğu için, her firmaya ayrı dosya oluşturmam gerekiyor. Yardımlarınızı bekliyorum. Teşekkürler.