Bana bağlı dört birim var.
Bu dört birime verdiğim süreçli işlerin aşamalarını takip etmek istiyorum.
Örneğin
Birim1’e (kiralama işi ve bina satış işi)
Birim2’ye (Bilgisayar alımı işi ve yazılım alımı iş)
Birim3’e (Bina boyama iş)
Birim4’e (sağlık malzemesi alımı iş)
Verilecek.
Bütün veri girişini ve sorgulama işini tek bir form üzerinden takip etmek istiyorum.
Ekteki dosyada bulunan iş takip formu üzerinde
birinci açılan kutudan bağlı birim seçildiğinde
ikinci açılan kutudan o birime verdiğim işi seçebileyim
birim/birime verilen iş seçildiğine veri girilebilir bir alt form ile verdiğim iş ile ilgili bilgileri güncellemek istiyorum.
Bununla birlikte yeni birim ekleme iş ekleme eylemlerini de aynı form üzerinden yapmak istiyorum.
Bütün bunların nasıl yapılacağına dair yardımlarınızı bekliyorum.
Bu dört birime verdiğim süreçli işlerin aşamalarını takip etmek istiyorum.
Örneğin
Birim1’e (kiralama işi ve bina satış işi)
Birim2’ye (Bilgisayar alımı işi ve yazılım alımı iş)
Birim3’e (Bina boyama iş)
Birim4’e (sağlık malzemesi alımı iş)
Verilecek.
Bütün veri girişini ve sorgulama işini tek bir form üzerinden takip etmek istiyorum.
Ekteki dosyada bulunan iş takip formu üzerinde
birinci açılan kutudan bağlı birim seçildiğinde
ikinci açılan kutudan o birime verdiğim işi seçebileyim
birim/birime verilen iş seçildiğine veri girilebilir bir alt form ile verdiğim iş ile ilgili bilgileri güncellemek istiyorum.
Bununla birlikte yeni birim ekleme iş ekleme eylemlerini de aynı form üzerinden yapmak istiyorum.
Bütün bunların nasıl yapılacağına dair yardımlarınızı bekliyorum.