- Katılım
- 17 Mart 2022
- Mesajlar
- 281
- Excel Vers. ve Dili
- 2016/Türkçe
- Altın Üyelik Bitiş Tarihi
- 22-03-2023
Merhabalar,
Ekte bulunan dosyada dosya adı; örnek çalışma (ekteki dosya orijinalinden alıntıdır) ilk açılışta USERFORM karşımıza çıkmaktadır. En alt kısımda bulunan TextBox31'e DATA sekmesinde F sütunun altında Talep Sahibi başlığı altında bulunan herhangi bir isim ve soyadı yazdığımda ve CommandButton15 (Rapor Çek) butonuna tıkladığımda DATA sekmesinde A sütunundan AC sütununa kadar olan tüm bilgileri alıp ayrı bir EXCEL dosyasında veyahut PDF formatında ilgili kişinin kaç satırda ismi ve diğer bilgileri var ise raporlama imkanımız olur mu? Yani rapor çek dediğimde ilgili dosyadan bağımsız ayrı bir excel açsın ve açılan excele bilgileri raporlasın! pdf formatında da olabilir fark etmez. Yani şöyle örnek vereyim a excelinden verileri kopyalasın ve b exceline yapıştırsın gibi.
Aslında konuyu başka bir konu başlığı altında açmıştım ve @muygun üstadım yardımcı olmuştu ve hatta yaptı da ama aynı dosya içinde farklı bir sekmeye atıyor verileri. Ben ayrıca yeni bir excel açılmasını ve açılan excele verileri getirmesini istediğim için uygun olmadı. Bahsettiğim excelide (muygun üstad tarafından hazırlanan) ekte paylaşıyorum ve muygun üstad tarafından paylaşılan kodlarını da alt kısım da paylaşıyorum; (Dosya adı; TiOr-ÖRNEK ÇALIŞMA.zip)
Konuyla ilgili kıymetli desteklerinizi talep eder, saygılarımı sunarım.
Private Sub CommandButton15_Click() 'rapor çek butonu
Application.ScreenUpdating = False
On Error Resume Next
Set s1 = ThisWorkbook.Worksheets("DATA")
Set s2 = ThisWorkbook.Worksheets("DATA1")
s2.Range("a2:ac65536").ClearContents
For i = 6 To s1.Range("f65536").End(xlUp).Row
If s1.Cells(i, "f") = TextBox31 Then
sonsatir = s2.Range("A65536").End(xlUp).Row + 1
For k = 1 To 29
s2.Cells(sonsatir, k) = s1.Cells(i, k)
Next k
End If
Next i
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Ekte bulunan dosyada dosya adı; örnek çalışma (ekteki dosya orijinalinden alıntıdır) ilk açılışta USERFORM karşımıza çıkmaktadır. En alt kısımda bulunan TextBox31'e DATA sekmesinde F sütunun altında Talep Sahibi başlığı altında bulunan herhangi bir isim ve soyadı yazdığımda ve CommandButton15 (Rapor Çek) butonuna tıkladığımda DATA sekmesinde A sütunundan AC sütununa kadar olan tüm bilgileri alıp ayrı bir EXCEL dosyasında veyahut PDF formatında ilgili kişinin kaç satırda ismi ve diğer bilgileri var ise raporlama imkanımız olur mu? Yani rapor çek dediğimde ilgili dosyadan bağımsız ayrı bir excel açsın ve açılan excele bilgileri raporlasın! pdf formatında da olabilir fark etmez. Yani şöyle örnek vereyim a excelinden verileri kopyalasın ve b exceline yapıştırsın gibi.
Aslında konuyu başka bir konu başlığı altında açmıştım ve @muygun üstadım yardımcı olmuştu ve hatta yaptı da ama aynı dosya içinde farklı bir sekmeye atıyor verileri. Ben ayrıca yeni bir excel açılmasını ve açılan excele verileri getirmesini istediğim için uygun olmadı. Bahsettiğim excelide (muygun üstad tarafından hazırlanan) ekte paylaşıyorum ve muygun üstad tarafından paylaşılan kodlarını da alt kısım da paylaşıyorum; (Dosya adı; TiOr-ÖRNEK ÇALIŞMA.zip)
Konuyla ilgili kıymetli desteklerinizi talep eder, saygılarımı sunarım.
Private Sub CommandButton15_Click() 'rapor çek butonu
Application.ScreenUpdating = False
On Error Resume Next
Set s1 = ThisWorkbook.Worksheets("DATA")
Set s2 = ThisWorkbook.Worksheets("DATA1")
s2.Range("a2:ac65536").ClearContents
For i = 6 To s1.Range("f65536").End(xlUp).Row
If s1.Cells(i, "f") = TextBox31 Then
sonsatir = s2.Range("A65536").End(xlUp).Row + 1
For k = 1 To 29
s2.Cells(sonsatir, k) = s1.Cells(i, k)
Next k
End If
Next i
Application.ScreenUpdating = True
End Sub
Ekli dosyalar
-
145.2 KB Görüntüleme: 5
-
110.5 KB Görüntüleme: 6