userformda açıklama yapmak

NADİR YILDIZ

Altın Üye
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
1,336
Excel Vers. ve Dili
2016 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-02-2026
İyi geceler arkadaşlar

bir çalışma kitabında 15-20 sayfa var
bu sayfalarda farklı işlemler yapılıyor..
her sayfada userform var
bu sayfalardaki yapılacak işlemleri ayrıntılı şekilde anlatmak istiyorum
yani kısacası açıklama ekle mantığını userformda hangi denetim araç kutusunu ekleyerek kullanmak daha pratik olur
listbox mu
label mi bana bu konuda fikir verirmisiniz

teşekkürler
 

YUSUF44

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
4 Ocak 2006
Mesajlar
12,073
Excel Vers. ve Dili
İş : Ofis 365 - Türkçe
Ev: Ofis 365 - Türkçe
Label ya da Textbox olabilir ama Textbox olursa kullanıcının değiştirmemesi/müdahale edememesi için pasif olması yani Enabled özelliğinin False olması iyi olur.

Ya da ayrı bir userformda bu bilgiler tutulup asıl userformda ihtiyaç duyuldukça bu userform çağrılabilir.
 

NADİR YILDIZ

Altın Üye
Katılım
7 Ocak 2006
Mesajlar
1,336
Excel Vers. ve Dili
2016 Türkçe
Altın Üyelik Bitiş Tarihi
09-02-2026
Yusuf bey
sizin tavsiyeleriniz üzerine araştırdığımda forumda aşağıdaki link üzerinde üstadların çözüm önerileri olmuş
bunların bana en uygun olanı Haluk üstada ait kodlar çalışmama uyguladım oldu ancak
label özelliklerde label sarı olarak renklendirme yaptım
sanırım bir yerde bir hata yaptım farklı renge çevirmek istediğimde
renk paletini açmıyor haliyle rengi değiştiremiyorum
nerden kaynaklı olabilir


teşekkürler
 
Üst