selam arkadaslar ben siteye yeni uye oldum.
yapmak istedigim sey su kisaca..
10 tane cari hesabimiz var diyelim. bunlar vadeli alisveris yapiyorlar.
hepsinin vadesi farkli. acmis oldugum bir excell dosyasinda girilen fatura tutarlarini vadelerine gore ayri bir tabloda toplam olarak gormek istiyorum. yani diyelim ki a dosyasinda 20 tane hareket var ve bu hareketler birbirinden farkli tarihlerde islenmis ve vadeleride farkli.
ayni sekilde b c d e dosyalarida oyle. nasil bir yol izlemeliyimki bu dosyalardaki verileri mart ayinda su kadar para gelicek mayis ayinda su kadar para gelicek diye gorebileyim..
yardimlariniz icin simdiden tesekkurler..
omer
yapmak istedigim sey su kisaca..
10 tane cari hesabimiz var diyelim. bunlar vadeli alisveris yapiyorlar.
hepsinin vadesi farkli. acmis oldugum bir excell dosyasinda girilen fatura tutarlarini vadelerine gore ayri bir tabloda toplam olarak gormek istiyorum. yani diyelim ki a dosyasinda 20 tane hareket var ve bu hareketler birbirinden farkli tarihlerde islenmis ve vadeleride farkli.
ayni sekilde b c d e dosyalarida oyle. nasil bir yol izlemeliyimki bu dosyalardaki verileri mart ayinda su kadar para gelicek mayis ayinda su kadar para gelicek diye gorebileyim..
yardimlariniz icin simdiden tesekkurler..
omer