Excelde verileri içeren bir tablo oluşturmuş bulunmaktayım.
Oluşturmuş olduğum veritabanından ayrı bir sayfada eğitmen bölümündeki kişiye ait verilerin hepsini bir araya getirmek istiyorum.
Yani 2. Sayfada instructor sütununda A yazdığım zaman veritabanında Eğitmen bölümünde A kişisine kayıtlı kaç ders varsa isimleri ve total kredi bilgilerini direk çekmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim.
Oluşturmuş olduğum veritabanından ayrı bir sayfada eğitmen bölümündeki kişiye ait verilerin hepsini bir araya getirmek istiyorum.
Yani 2. Sayfada instructor sütununda A yazdığım zaman veritabanında Eğitmen bölümünde A kişisine kayıtlı kaç ders varsa isimleri ve total kredi bilgilerini direk çekmek istiyorum. Bunu nasıl yapabilirim.