Veri Yığınından Aylar bazında rapor alma

Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
605
Excel Vers. ve Dili
2010 - Türkçe - Win10 x64
merhaba...
ekte bir aracın 2009 yılından bu yana gittiği yerler km. leri harcadığı yakıtlar gittiği geldiği tarihler var. bu dosya gibi 34 adet daha dosyam var elimde. yapmak istediğim bir raporlama ekranı oluşturarak yıllık bazda aylık bazda gittiği yer bazında harcadığı yakıtların toplamları bulmak. yıllık bazda ve aylık bazda rapor verirken dönüş tarihi baz alınmalı. yani örneğin araç 29.01.2013 te çıktı yola 09.02.2013 te geri döndü. harcadığı yakıt dönüş tarihine göre raporlanmalı.
dosya ektedir.
yardımlarınızı bekliyorum üstadlar :)
 

Ekli dosyalar

ÖmerBey

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2012
Mesajlar
4,340
Excel Vers. ve Dili
2007 Türkçe
Umarım istediğiniz gibi olmuştur
 

Ekli dosyalar

Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
605
Excel Vers. ve Dili
2010 - Türkçe - Win10 x64
O kadar iyi ki anlatamam sayın mucit bey :)
bu konuyu açarken ekte bir rapor sayfası eklemiştim. Yani bu verileri 34 aracın dosyasından tekbir rapor ekranına toplayacaktım. Nasıl anlatayım bilemedim. O dosyaya entegre ederek diğer dosyaya çağırabilirseniz başka bir şey istemem.
O kadarıda kendin uğraş diye siz demeden ben uğraşmaya başladım.... :)
 

ÖmerBey

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2012
Mesajlar
4,340
Excel Vers. ve Dili
2007 Türkçe
buyurunuz
aynı klasör içindeki plaka ismiyle kaydedilmiş xlsx uzantılı dosyanın "sayfa1" isimli sayfasından veri çeker
veri aldığı dosyanın da açık olması gerekiyor
 

Ekli dosyalar

Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
605
Excel Vers. ve Dili
2010 - Türkçe - Win10 x64
Anladım denedim teşekkür ederim. Emeğinize sağlık
ben kendim tek tek uğraşayım ozaman.
Ilk eklediğiniz dosyadaki hücreleri dosya yolu yazarak başka sayfadan çağırmakta bir sakınca varmı? Yok ise kendim bütün hücreleri ve aralıkları dosya yoluna çevirmeye çalışacağım.
Iyi akşamlar
 

ÖmerBey

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2012
Mesajlar
4,340
Excel Vers. ve Dili
2007 Türkçe
Rapor.xlsx dosyasının C1 hücresinde otomatik dosya konumu var dosyaları o konumdan çağırıyor eğer diğer dosyalarınınızın hepsi aynı konumdaysa C1 e konum girerek ordan çağırtabilirsiniz
Dosyaları plaka ismine göre kaydetmenin mantığı da rapor sayfasında B5 hücresine bakarak dosya çağırılıyor olması B5 e plaka yerine ilgili dosyanın adını yazarsanız (.xlsx olmadan) yine rapor verecektir
 
Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
605
Excel Vers. ve Dili
2010 - Türkçe - Win10 x64
çok karmaşık olmuş bana göre. Ben eski düzenden gideceğim.
benim demek istediğim şu;
Kod:
=TOPLA.ÇARPIM((YIL($H$3:DOLAYLI("H"&BAĞ_DEĞ_DOLU_SAY(H$1:H$5000)))=$N$19)*($K$3:DOLAYLI("K"&BAĞ_DEĞ_DOLU_SAY(H$1:H$5000))))
kodlarını

Kod:
=TOPLA.ÇARPIM((YIL('C:\Users\Osman\Desktop\Yeni klasör (2)\[81 DD 111.xlsx]Sayfa1'!$H$3:DOLAYLI("H"&BAĞ_DEĞ_DOLU_SAY('C:\Users\Osman\Desktop\Yeni klasör (2)\[81 DD 111.xlsx]Sayfa1'!H$1:H$5000)))='C:\Users\Osman\Desktop\Yeni klasör (2)\[81 DD 111.xlsx]Sayfa1'!$N$19)*('C:\Users\Osman\Desktop\Yeni klasör (2)\[81 DD 111.xlsx]Sayfa1'!$K$3:DOLAYLI("K"&BAĞ_DEĞ_DOLU_SAY('C:\Users\Osman\Desktop\Yeni klasör (2)\[81 DD 111.xlsx]Sayfa1'!H$1:H$5000))))
şeklinde yapabilmek idi. yukarıdaki örnek biraz basit oldu ama mantık böyle olmalı diye düşünmüştüm.
 

ÖmerBey

Destek Ekibi
Destek Ekibi
Katılım
22 Ekim 2012
Mesajlar
4,340
Excel Vers. ve Dili
2007 Türkçe
Anladım kusura bakmayın ben yanlış anlamışım,
Bu şekilde çok karışık olur
iki yeni sütun ekleyerek şöyle daha basit bir formülle de yapılıyor isterseniz onu deneyin daha anlaşılır ve sade
 

Ekli dosyalar

Katılım
28 Şubat 2011
Mesajlar
605
Excel Vers. ve Dili
2010 - Türkçe - Win10 x64
teşekkür ederim. elinize emeğinize sağlık...
 
Üst