Merhaba, VERİ isimli excel sayfam'da 4000 tane veri mevcut. Kısa bir özetle RAPOR isimli sayfamda şunu yapmak istiyorum;
VERİ isimli sayfam'da G sütununda işi teslim alan kişinin adı, D ve E isimli sütunlarda ise işe yardım eden kişilerin adı yazılı yani her işi teslim alan ve ona yardım eden 2 kişi var. Ben bunları saydırıp toplu şekilde görmek istiyorum. Fakat çok farklı türde karar girişi olduğundan tek tek isim yazmak çok güç olacak Teslim alan kişinin adı ALİ ise ALİ ve diğer iki kişinin yer aldığı kaç veri varsa toplu olarak bunu görmek istiyorum.
VERİ isimli sayfam'da G sütununda işi teslim alan kişinin adı, D ve E isimli sütunlarda ise işe yardım eden kişilerin adı yazılı yani her işi teslim alan ve ona yardım eden 2 kişi var. Ben bunları saydırıp toplu şekilde görmek istiyorum. Fakat çok farklı türde karar girişi olduğundan tek tek isim yazmak çok güç olacak Teslim alan kişinin adı ALİ ise ALİ ve diğer iki kişinin yer aldığı kaç veri varsa toplu olarak bunu görmek istiyorum.