Merhaba arkadaşlar
Bendeniz bir müdür yardımcısıyım
Excel'i çok iyi bilmiyorum.
Ben kendimce bir sevk sayfası yaptım.
Sayfa bilgileri girdikçe (Sayı hücresi, adı hücresi, soyadı hücresi, vs.)
Verilerimin otomatik olarak başka bir tabloda alt alta toplanmasını istiyorum.
Yani ben kaç kişiye sevk verirsem mesela sayı numarası değiştikçe, her verinin
otomatik olarak bir veritabanı şeklinde alt alta toplanması tek dileğim. Böylece kaç kişiye, ne zaman kim sevk verdiğimi görebiliyim.
Not: Excel sayfamın resmini ekte veriyorum.
Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkürler
Bendeniz bir müdür yardımcısıyım
Excel'i çok iyi bilmiyorum.
Ben kendimce bir sevk sayfası yaptım.
Sayfa bilgileri girdikçe (Sayı hücresi, adı hücresi, soyadı hücresi, vs.)
Verilerimin otomatik olarak başka bir tabloda alt alta toplanmasını istiyorum.
Yani ben kaç kişiye sevk verirsem mesela sayı numarası değiştikçe, her verinin
otomatik olarak bir veritabanı şeklinde alt alta toplanması tek dileğim. Böylece kaç kişiye, ne zaman kim sevk verdiğimi görebiliyim.
Not: Excel sayfamın resmini ekte veriyorum.
Şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkürler
Ekli dosyalar
-
98.9 KB Görüntüleme: 34