- Katılım
- 19 Nisan 2007
- Mesajlar
- 337
- Excel Vers. ve Dili
- Excel 2003 Türkçe
Merhabalar,
23 sayfadan oluşan Word belgesi üzerinde işlem yapıyorum ve her bir sayfasında ayrı alt bilgi kullanmam gerekti. Ofis 2003 kullanıyorum. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. Her bir sayfasında ayrı alt bilgi nasıl yapabilirim.
NOT: İşlem yaptığım dosya Kamu İhale Kurumunun Mal Alım Yönetmeliği Standart formlar. Bu Standart formlarda bu tür bir alt bilgi kullanılmış. ama malesef nasıl yapıldığını bulamadım.
Teşekkürler
23 sayfadan oluşan Word belgesi üzerinde işlem yapıyorum ve her bir sayfasında ayrı alt bilgi kullanmam gerekti. Ofis 2003 kullanıyorum. Bu konuda yardımcı olabilirmisiniz. Her bir sayfasında ayrı alt bilgi nasıl yapabilirim.
NOT: İşlem yaptığım dosya Kamu İhale Kurumunun Mal Alım Yönetmeliği Standart formlar. Bu Standart formlarda bu tür bir alt bilgi kullanılmış. ama malesef nasıl yapıldığını bulamadım.
Teşekkürler