- Katılım
- 24 Haziran 2008
- Mesajlar
- 3
- Excel Vers. ve Dili
- 2003
Merhaba,
makrolar için oldukça yeniyim, aşağıdaki sorum için yardımcı olursanız sevinirim.
MEVCUT DURUM:
1.Wordde word makrosuyla biçimlendirdiğim bir metnim bulunmaktadır.
2.Makroyla biçimlendirdiğim bu metni select all yapıyorum.
3.Exceli açıyorum ve bu metni A1 hücresine yapıştırıyorum.
4.Sonra excelde bu metnin üzerinde başkaca işlemler için excel makrosu çalıştırıyorum.
SORU:
Word makrosuna nasıl bir ekleme yapmalıyım ki yeni bir excel kitabı açıp( mesela "Kitap1.xls") select all ile wordden kopyalayıp Sayfa1'deki A1 hücresine yapıştırıbilsin. Yani her seferinde bu işi manuel yapmaktan beni kurtarsın.
Tekrar teşekkürler.
makrolar için oldukça yeniyim, aşağıdaki sorum için yardımcı olursanız sevinirim.
MEVCUT DURUM:
1.Wordde word makrosuyla biçimlendirdiğim bir metnim bulunmaktadır.
2.Makroyla biçimlendirdiğim bu metni select all yapıyorum.
3.Exceli açıyorum ve bu metni A1 hücresine yapıştırıyorum.
4.Sonra excelde bu metnin üzerinde başkaca işlemler için excel makrosu çalıştırıyorum.
SORU:
Word makrosuna nasıl bir ekleme yapmalıyım ki yeni bir excel kitabı açıp( mesela "Kitap1.xls") select all ile wordden kopyalayıp Sayfa1'deki A1 hücresine yapıştırıbilsin. Yani her seferinde bu işi manuel yapmaktan beni kurtarsın.
Tekrar teşekkürler.