arkadaşlar benim iş yerinde kullandığım bilgisayarı vadriya usulüne göre 4 personel kullanıyor. hazırladığım word ve excel belgelerinin içindeki verilerin bir kısmı kalıcı değer kısmı ise bağlı veri olarak, her kullanıcının düzenleyebileceği bir belge olması gerekiyor. düzenlenen verilerin doğrudan kaydedilmesini engellemem gerekiyor. her defasında farkmı kaydetmesi lazım.
özetle bir belgedeki verileri her kullanıcı görüp düzenledikten sonra işi bitince farklı kaydetmesi (dosyayı değiştirerek kaydedememesi) için napabilirim. anlatabildim mi bilmiyorum. teşekkür ederim.
özetle bir belgedeki verileri her kullanıcı görüp düzenledikten sonra işi bitince farklı kaydetmesi (dosyayı değiştirerek kaydedememesi) için napabilirim. anlatabildim mi bilmiyorum. teşekkür ederim.