Merhaba;
Öncelikle bu güzel forumun kurucularına, yöneticilerine ve kullanıcılarına teşekkür ediyorum. Ara sıra girip yazılanlardan faydalanmaya çalışıyorum. Aslında ben de birşeyleri paylaşmak, diğer insanlara faydalı olmak istiyorum ama seviyem dolayısıyla üzülerek bunu gerçekleştiremiyorum.
Sorum şu:
Ben, bir word belgesine yazı yazarken aynı yazının ikinci bir belgeye de (aynı anda, eşzamanlı olarak) yazılmasını istiyorum. Word'le ilgili kitaplarda, internette ve bu forumda bu konuda bir bilgi bulamadım. Sanıyorum (hata yapıyorsam özür dilerim) excel'de böyle bir şey var. Ama galiba word'de olmadığına kanaat getirdim. Çünkü olsaydı mutlaka bir bilgi olurdu bu konuda gibime geliyor. Yine de bu forumdaki uzmanların ne harikalar ürettiklerini bildiğimden bir sorayım dedim.
Bir resmi dairede çalışıyorum. Bildiğiniz gibi resmi yazılar iki nüsha olarak yazılıyor. Ve üst nüsha ile alt nüshada bazı farklar oluyor. (Paraflar filan)... Ben, üst nüshayı hazırlarken yazdığım ya da değiştirdiğim bölümler aynı anda alt nüsha olacak belgede de yazılsın istiyorum. Yani iki ayrı belge kullanacağım ve birinci belgede yaptığım değişiklikler aynı anda ikinci belgeye de geçecek. Köprülerden, bağlardan filan çok uğraştım ama yapamadım...
Yardımlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkürler...
Öncelikle bu güzel forumun kurucularına, yöneticilerine ve kullanıcılarına teşekkür ediyorum. Ara sıra girip yazılanlardan faydalanmaya çalışıyorum. Aslında ben de birşeyleri paylaşmak, diğer insanlara faydalı olmak istiyorum ama seviyem dolayısıyla üzülerek bunu gerçekleştiremiyorum.
Sorum şu:
Ben, bir word belgesine yazı yazarken aynı yazının ikinci bir belgeye de (aynı anda, eşzamanlı olarak) yazılmasını istiyorum. Word'le ilgili kitaplarda, internette ve bu forumda bu konuda bir bilgi bulamadım. Sanıyorum (hata yapıyorsam özür dilerim) excel'de böyle bir şey var. Ama galiba word'de olmadığına kanaat getirdim. Çünkü olsaydı mutlaka bir bilgi olurdu bu konuda gibime geliyor. Yine de bu forumdaki uzmanların ne harikalar ürettiklerini bildiğimden bir sorayım dedim.
Bir resmi dairede çalışıyorum. Bildiğiniz gibi resmi yazılar iki nüsha olarak yazılıyor. Ve üst nüsha ile alt nüshada bazı farklar oluyor. (Paraflar filan)... Ben, üst nüshayı hazırlarken yazdığım ya da değiştirdiğim bölümler aynı anda alt nüsha olacak belgede de yazılsın istiyorum. Yani iki ayrı belge kullanacağım ve birinci belgede yaptığım değişiklikler aynı anda ikinci belgeye de geçecek. Köprülerden, bağlardan filan çok uğraştım ama yapamadım...
Yardımlarınız ve ilginiz için şimdiden teşekkürler...