Xls Dosyalarini Tek Bİr Dosyada Topla

Katılım
5 Ağustos 2007
Mesajlar
77
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
Xls Dosyalarini Tek Bİr Dosyada Nasıl Toplarız? ( ACİL ! )

Arkadaşlar,

Önceden girilmiş tekliflerin hepsi ayrı ayrı excel dosyalarında. Benim istediğim bunların hepsini tek bir veri sayfasında toplamak. Yani Bir klasör içindeki bütün excel dosyalarında ve bunların içindeki bütün sayfalarda örneğin "A" değerini arayacak ve duruma göre ( örneğe bakarsanız durumdan ne kastettiğim daha iyi anlaşılır ) "A" değerinin altındaki -boş hücreye rastlayana dek- ya da "A" değerinin sağındaki ilk değeri veri sayfasındaki "A" değerine denk gelen kolonda alt alta sıralayacak. Tabi bazı dosyalarda "A" değeri hiç olmayabilir de. O zaman veri sayfasında "A" değerine denk gelen kolondaki hücre boş kalacak.

Örneğim ekte.

Umarım çözümü vardır.

Yardımlarınız için şimdiden çok teşekkür ederim.

Saygılarımla.
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Ağustos 2007
Mesajlar
77
Excel Vers. ve Dili
Excel 2003
Bu konuda bilgi verebilecek arkadaşlar,

Cevap çok önemli.

Saygılarımla.
 
Üst